/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
YAMAHA 4 Gear med BW cylinder......
Fra : wind27
Vist : 689 gange
20 point
Dato : 02-05-10 19:21

jeg vil høre om der er andre der har prøvet at tilpasse en yamaha bw cylinder på en yamaha 4 gear.
jeg har monteret det på min og vil sige den har aldrig kørt bedre. har prøvet med std 40mm cylinder og dette fungere kanon, har så også sat scooter kaburator på med vaccum og dermed fået vaccum åbne/luk for benzinen. det næste bliver at prøv om man kan få noget olieblanding monteret.

kunne godt tænke mig at snakke med en eller andre som har prøvet det og høre om deres erfaringer.

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 02-05-10 19:56

PAS PÅ.....
Det går ALTID GALT:::
Den er IKKE EGNET til de hastigheder:

Sådan parkerer du en MC i en bil__
Kode
med al respekt til AFØDES FAMILIE

http://jp.dk/indland/trafik/article2022096.ece
http://www.motorcykelforum.dk/forum/f38/mc-ulykke-pa-djursland-idag-3950/

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 02-05-10 19:59

OG JEG VED GODT, det aldrig er dig___men altid de andre = IKKE

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 02-05-10 20:57

Fuld igen disken?

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 02-05-10 21:29

Citat
Fuld igen disken?

PISSSSSSSSSSSS of

ligger jeg på vejen og har SMADRET klamme klumme, _____
eller bare endnu en FED kommentar.BARE FORDI__
du ikke kan holde på vandet/ IGEN
Hav dog i det MINDSTE respekt for de par link´s jeg har lagt

Har de sidste par dage mødt flere mennesker,
der også troede på MAGIC både uden hjelm og andet?

Dem jeg genkendte, sad på en FUCKING (el-rullestol) SCOOTER
med både det ene og andet smadret, og ønskede de bare havde taget
enten styrthjelm eller anden form for beskyttelse på.

Så havde de ikke været der_ som en SKIDE krøpling

Men at du pisser på mig__= OK
Kan bare ikke fatte? = at du ikke fatter en pind eller 2 = APORT
Du misbruger oplysninger? eller hvad.
Er det forbudt at drikke......
Jeg kører IKKE samtidigt/ OG SLET ikke dagen efter.
Piller, hvor har du den fra.
Selv-gjordt er bedre end ????????

Men sender lige Familen en besked om dette indlæg,
så kan det vel være at du får et par venner mere/ du kan pisse på.

Håber det GÆLDER samtlige af disse/ hvor jeg desværre ikke figurerer på
men du ville vel ønske DET.

BAD MENNESKE, du er....
http://www.google.dk/#hl=da&source=hp&q=mc+ulykker&meta=&aq=2&aqi=g4&aql=&oq=mc+ul&gs_rfai=&fp=c72504d088e69f2d

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 02-05-10 21:35

Piller = Det har du selv skrevet på kandu!

resten forstår jeg ganske simpelthen ikke en bønne af!

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 02-05-10 21:42

Citat
Piller = Det har du selv skrevet på kandu!

resten forstår jeg ganske simpelthen ikke en bønne af!

HVOrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Kode
Og du skriver jeg drikker
= fede bønne du smider med,
JA_ gu fanden drikker jeg _ eller s døde man JO af TØRST.

Men dig og andre FUCKERE/ _ fanden og hans? så man skulle tro at der var ILD
i jeres LOKALE PRÆSTEGÅRD...

Men hvorfor laver du IKKE DIN EGEN HADE TRÅD.

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 02-05-10 21:49

Orker ikke dette ? mere.
Ondskaben kom forbi, med mere had!!!!!!!

Men GO* TUNING...

Pas på de mindste på vejen, hvor du bor.
Eller tænk på dem du kører hjemmefra, af.

Kode
For ikke mange ÅR siden, mistede vi et par ude ved mig,
en knægt og damen bagpå, blev (totalskadet) bare fordi de havde lidt for travlt.

Og selvfølgelig uden hjelm, de skulle jo bare på det lokale diskotek, men
glemte at stoppe ved vejkrydset
og resten siger sig selv: eller.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 02-05-10 22:02
Kommentar
Fra : 3773

Dato : 02-05-10 22:12

...iøvrigt er det DIG der starter med at forpeste en anden brugers tråd!

Kommentar
Fra : wind27

Dato : 02-05-10 22:58

Hvad sker der lige i det indlæg her..........tror der er et par stykker som ikk kan lide hinanden men så hold det da lige et andet sted.

Annuller spørgsmålet
Fra : wind27

Dato : 02-05-10 23:01

syntes simpelthen det er for dårligt folk ikk kan skrive noget fornuftigt. ny bruger her og det var da ikk nogen go start. nååå tak for det folkens troede sku der var mere hjerne.