/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
PIV
Fra : scootergrisen
Vist : 877 gange
10 point
Dato : 02-05-10 04:31

Hvad siger i til denne video ?
Jeg mangler ord.

ADVARSEL : IKKE FOR BØRN

http://www.machovideo.com/videos.php?article=Idiot_throws_dog_from_bridge_16953

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 10 point
Dato : 02-05-10 05:34

Sikke en nar. Ham gad jeg godt at møde, iført knægtens nye boldtræ. Der må være tale om en middelsvær vævefejl i kysen. Mon ikke han stemmer radikalt?

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 02-05-10 07:52

ja hæng dem op i nosserne og tæsk dem på en offenlig plads til døde

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 02-05-10 09:51

Han skal være glad for jeg ikke ved hvor han bor!

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 02-05-10 11:25

Hvad gør man ikke for at 'komme' på tuben.

Mon ikke han er genkendt og fået de prygl han fortjener?
DET skulle lægges på tuben...

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 02-05-10 16:30

Han skulle samme vej, dog kun et par meter ned med ståltråd i nosserne.

Det stakkels dyr prøver på at rejse sig, nok med adskillige brækkede knogler.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 03-05-10 17:20

http://www.animalrights.lt/news-nov-2009-the-dog-abuse-case

Her er sagen beskrevet.....

Det er noget, der skete sidste efterår... Og fyren fik en fængselsdom på 8 måneder. Den højeste dom for den slags nogensinde i Lithauen..

Hunden Pipiras, levede en uges tid, men den var for skadet til at kunne reddes...

Hvad SKER der lige med mennesker? Det er jo ikke første gang den slags er sket.. Og der er næppe nogen af os, der ikke selv har oplevet én eller anden form for dyremishandling..

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 03-05-10 19:09

Jeg væmmes ved den person. Det kan slet ikke beskrives hvilken afsky jeg har over for ham!

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 03-05-10 22:21

Pipiras hos dyrlægen inden han dødede :

Godkendelse af svar
Fra : scootergrisen

Dato : 26-05-10 21:55

Tak for svaret 3773.