/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
Kassekredit.
Fra : nogoodbadguy
Vist : 2039 gange
100 point
Dato : 01-05-10 22:16

Har en totalkonto i Jyske Bank hvor jeg har haft et lån på ca. 40.000 kr. og afdraget med 2000 kr. om måneden. Det er betalt.
Kan man i Jyske Bank få den decideret kassekredit tilknyttet sin totalkonto, uden at skulle afdrage med et fast beløb.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-05-10 22:24

Det må du spørge din bank rådgiver om, ingen af os kan give et præcist svar på spørgsmål om din økonomi, men hvis spørgsmålet er generelt om kassekredit kan være et fast beløb som ikke skal afdrages, så er svaret JA for eksempel har jeg en sådan kasse kredit

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 110 point
Dato : 01-05-10 22:55

Jeg har også en kassekredit og der er ingen afdrag. Hvis du har passet dine afdrag på dit lån så er du i bankens øjne en god betaler og så kan du sikkert godt få kassekredit.

Kommentar
Fra : HUGO-BØRGE

Dato : 02-05-10 06:30

En kassekredit kan man få i alle pengeinstitutter.
Hvad tror du forretninger og mange firmaer bruger?
Måske vil Jyske bank ikke give en kasselredit til private personer.

Det er kun banken der kan give dig et nøjagtig svar på dit spørgsmål.

Med venlig hilsen
HUGO-BØRGE

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 02-05-10 09:05

Næsten alle kan få en kassekredit. Specielt hvis man holder sig under 50.000,-

Vær opmærksom på renten og gebyr.

I mine øjne må der IKKE være gebyr på, og renten skal være under 9% evt lavere hvis det er den eneste gæld du har til banken.

HUSK, det er altid bedre at spare op til det man ønsker sig, end at lave en kredit.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 02-05-10 09:39

Citat
I mine øjne må der IKKE være gebyr

Hvad tror Du bankerne har levet af i de år hvor renten har været lav ?

Kommentar
Fra : nogoodbadguy

Dato : 02-05-10 09:53

Har overholdt mine aftaler til tiden med banken og det er den eneste gæld jeg har med banken, så det er ikke udelukket at de siger ja. Ellers er det en dårlig bank.

Godkendelse af svar
Fra : nogoodbadguy

Dato : 02-05-10 09:54

Tak for svaret granner01.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 02-05-10 14:32

Selv tak du og fortsat god weekend.