/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
70'er nummer
Fra : clou
Vist : 599 gange
200 point
Dato : 26-04-10 19:39

Kære alle derude

Håber der er en der kan hjælpe mig til opsætning af mit 70'er telefonnummer - jeg har aldrig fået en brugsanvisning på, hvordan jeg sætter nummeret til at skifte mellem andre numre, hvor der skal kunne ringes til - synes jeg har ledt på TDC hjemmesider, desværre uden held

Clou

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 26-04-10 21:27

aner ik hvad der skulle være specielt med 70 numre.
Men kan du ikke bare sætte din telefon til at vidre stille til et andet nummer ?

Kommentar
Fra : severino

Dato : 26-04-10 21:40

Scootergris(abe) Det var en dårlig reflektion.

70´numre er de numre der bliver vidrestillet, som bruges af firmaer, som har skiftende servicemedarbejdere, som skal modtage serviceopkaldet.
Det bruges også af vaktlager, som også har skiftende vagter.

At teleselskabet ikke har givet information omkring brugen, kan kun siges at være al for dårligt.
Prøv at gå ind i den nærmeste telebutik, og forlæg problemet. De burde vide hvordan det fungere.

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 200 point
Dato : 26-04-10 21:42
Kommentar
Fra : severino

Dato : 26-04-10 21:49

Jeg kunne tænke mig, at det er noget med, at du indtaster *00*12345678# hvor 00 er den kode som du sikkert har fået opgivet på et tidspunkt, og det efterfølgende nummer er det nummer der skal vidrestilles til!

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 27-04-10 16:27

Citat
aner ik hvad der skulle være specielt med 70 numre.
Men kan du ikke bare sætte din telefon til at vidre stille til et andet nummer ?

severino, knægten har jo ikke andet end konfirmation i hovedet...

Kommentar
Fra : severino

Dato : 27-04-10 20:57

Og hva' så Stouenberg - vi har jo også været i den alder!

Godkendelse af svar
Fra : clou

Dato : 27-04-10 21:07

Tak for svaret severino, efter at have prøvet flere af linkene under punktet - ja, så lykkedes det endeligt - SKØNT!.

Fortsat god aften

Clou