/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
digitalt tv, net-tv
Fra : peterniels
Vist : 251 gange
40 point
Dato : 01-05-03 15:36

Er der nogle der har erfaringer med udbydere af digitalt tv, herunder net-tv og streaming af tv/film.

Jeg har hørt at fx. Kabelnettet og DB (dansk bredbånd) tilbyder det - er der nogle der har gjort sig erfaringer med disse eller andre?

på forhånd tak

Kommentar
Fra : CiberAmigo

Dato : 17-05-03 03:12

Hvis du tænker på om du alene kan få net-Tv, så kan det ikke lade sig gøre endnu. Men i kan lave jeres eget bolignet og fremtidssikre det, så i er parat til net-Tv når det kan lade sig gøre.
Det er et betyder at i også skal arbejde for en fælles Telefon/Internet løsning, det kan godt betale sig at have en fællesløsning.

Men nogle af beboerne skal tage det op på et beboermøde og spørge om i må arbejde for en fællesløsning, derefter skal i undersøge behovet for jeres ejendom, til sidst skal der stemmes om det i det hele taget er noget de andre beboer vil have.

Her er nogle link som du kan bruge:
http://www.bl.dk/bl/blweb.nsf/index.html
www.bryggener.dk
www.firkantnet.dk
http://svanenet.dk/bestandele.htm
http://www.net-faq.dk/

MVH ciberAmigo

Kommentar
Fra : CiberAmigo

Dato : 05-06-03 17:03

Hej PeterNiels

Lukker du ikke tråden hvis du har fået svar eller der ikke er flere der svare.

MVH CiberAmigo

Kommentar
Fra : Fighter

Dato : 19-08-03 10:00

Vil bare sige Kabelnettet og DB (dansk bredbånd) i det hele taget er noget lort.
Hvis du har tænkt dig at man skal kunne sætte ftp/spil/email/web-server op på denne opkobling.
Er det simpelt hend umuligt da de har lukket for alle porte og du ikke kan bruge det til andet end.
At surfe rundt på internet med og alm download og hente email.

Syntes det er for dårligt med de hastighedder at lukke for alt så man ikke kan bruge det til noget fornuftigt i det hele taget.

Kommentar
Fra : CiberAmigo

Dato : 19-08-03 10:43

Hej Fighter

Kabelnettet er jeg enig i er for dårlige, men DBNet har jeg ingen erfaringer med.
Har i haft DBNet som udbydere i jeres ejendom?
Vi er ved at få lavet bolignet i vores ejendom på Østerbro, og vil meget gerne høre andres erfaringer, omkring udbydere.
Kablenettet er forresten kun ved at "sætte" tv-server op, så de kan ikke levere det.

MVH CiberAmigo

Kommentar
Fra : CiberAmigo

Dato : 01-11-03 22:37

Hej Fighter

Hvis der ikke er flere der igver kommentar, så luk venligst spørgsmålet. dine point er under alle omstændigheder tabt.

hvis du mener at nogen har fortjent point, så giv dem pointene, men luk spørgsmålet.

MVH CiberAmigo

Kommentar
Fra : CiberAmigo

Dato : 01-11-03 22:41

Jeg mener, hvis du mener at der ikke er nogen der har fortjent point, så luk spørgsmålet aligevel.

MVH CiberAmigo