/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
c",)
Fra : Majormajor
Vist : 627 gange
57 point
Dato : 23-04-10 22:53

IKKE ET SPØRGSMÅL .

Tre forbrydere er blevet låst inde i 50 år for mord og for lov til at få et ønske opfyldt; dog det bare ikke er at blive lukket ud.

Den første ønskede sig alle de damer han kunne bolle.

Den anden ønskede sig alle de pilsnere han kunne drikke.

Den tredje alle de smøgere han kunne ryge.

50 år efter kommer den første fange ud, flad af at bolle.
Senere kommer den anden fange ud, bænkestiv af at drikke.

Til sidst kommer den tredje ud:

"Har i noget ild?" .

Og god weekend

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 23-04-10 23:09

Kode
"Har i noget ild?"

Masser. men tør ikke sætte ild TIL BRÆNDET__

Men rart med en SMØG efter ?_behandling/ kedsomhed..

Du skriver ikke om det er en Camel eller en Dansk LIGHT...

Kunne ellers være rart at vide til NEXT

Noget er der CAT i og andet er bare? en kat´s efterladen skaber..

Accepteret svar
Fra : malmin

Modtaget 67 point
Dato : 23-04-10 23:35

Man skal passe på med hvad man ønsker!!!!!

En mand og hans kone var på loppemarkede, og der fandt de en gammel lampe. Manden gned på lampen, og ud kom lampens ånd!!

Den sagde:" Hvad ønsker min herrer? Men jeg kan kun opfylde et ønske!

Manden tænkte sig ikke længe om og sagde så:" Jeg ønsker at jeg havde en kone der var 30 år yngre end mig" Og WUPTI .............manden var pludselig 80

Ak den er svær

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 24-04-10 09:47

En dreng stod foran brandstationen med sin sæbekasse-brandbil og beundrede den store røde brandbil. En brandmand kom ud og ser drengen med en hund spændt foran vognen... Brandmanden: sikke en fin bil, men tror du ikke at du skulle spænde rebet fast til hundens halsbånd istedet for dens testikler? Drengen: så mister jeg jo lisom sirenen, ikk!

Godkendelse af svar
Fra : Majormajor

Dato : 03-05-10 22:49

Tak for svaret malmin. Og ak og ve - de mænd tænker vist meget ofte med den forkerte legemsdel .

Hilsen Kirstine

Kommentar
Fra : malmin

Dato : 03-05-10 23:39

Tak Kirstine.

Jeg har så svært ved at huske vittighedder, men lige netop den kunne jeg huske.

Måske er det mændenes egen skyld at man husker præcis sådan en vittighed

Mange hilsener malmin