/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Kessler vs. Froch - PRIS 499.kr :-(
Fra : McBobo
Vist : 794 gange
100 point
Dato : 22-04-10 21:58

Der har været stor interesse for at se kampen mellem Kessler og Froch de sidste par dage.
Nogle vil se det kampen gratis, mens andre ikke har noget problem med at punge 499.kr ud for at se kampen.
Er det et rimeligt prisleje kampen ligger på, eller skulle man være bosiddende i England. Her kan kampen ses for små 127.kr (14.95£)

Hvorfor denne store prisforskel..... Hvorfor kan vi ikke se kampen gratis.... Syntes ellers jeg betaler rigeligt for at se TV............ Hvad bliver det næste..... 499.kr for at se en landskamp i fodbold eller se nyhederne....???

Hvad syntes du/i er rimeligt og hvor går din grænse for, hvad du vil betale for at blive underholdt i et par timer......

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 22-04-10 22:04

Kan Du ikke nøjes med det andet vold der er i TV ?

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 22-04-10 22:58

Kode
hvor går din grænse for, hvad du vil betale for at blive underholdt i et par timer......
1 krone

Accepter dog at nogle ting i livet koster penge. Er du utilfreds med prisen for en boksekamp, så flyt til England, eller lad være at se den.

Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 23-04-10 00:20

Vi kunne også flytte til Tyskland "Krummen"... Der har de billige bajere og bilen kan laves for 1/3
Jeg er ikke decideret utilfreds, men syntes 499.kr er mange penge når man tænker på hvad man ellers betaler for (tv)

Det kunne jo godt være der var nogle bokse interesseret der godt vil se kampen, men ikke har råd!
Gad vide hvad der vil ske, hvis man skulle betale 499.kr pr. kamp, for at se Dammark spille VM fodbold her til sommer..... .....
Man må så håbe Danmark ikke vandt VM.... Det er kun 499.kr x 7, hvis man skulle se alle kampene..

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 23-04-10 03:05

Ja, men der hvor jeg kommer fra slår nogle boksemænd sig sammen og betaler hver 100 kr og hygger sig med boksekampen. Det er jo så vilkårene, hvis man vil se kampen på TV i Danmark. Fandens osse at jeg ikke drikker øl, men det med bilerne frister

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 23-04-10 03:55

Og så villle Du altså bidrage til at de to voldspersoner får flere penge end de har brug for.

Hvad er dagens takst, 50 millioner til vinderen og 30 til taberen, samt nogle mile millioner til det TV-selskab der har eneretten til optagelsen og sælger videre til andre ?

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 23-04-10 05:57

Jeg er klar til at stille op mod begge...men du kan osse være 100 % sikker på, at første gang jeg mærker suset fra en handske så har jeg smidt mig.

30 mio på 1 sekund svarer til godt 1 mia i timen. Det er da en OK timeløn...Gu ved om det er incl. feriepenge???

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 23-04-10 06:55

Det kan godt være du syns du betaler rimeligt for at se tv men hvis du mener licens så går dine penge jo kun til DR.... og DR har jo ikke så meget med andre stationer at gøre de får jo ikke nogen af dine penge.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-04-10 08:05

Citat
Gad vide hvad der vil ske, hvis man skulle betale 499.kr pr. kamp, for at se Dammark spille VM fodbold her til sommer.....

Du kan IKKE sammenligne den slags - nationalsport vises ALTID gratis (af en eller anden kanal)....

Hvad prisen er på et "slagsmål" bestemmer markedet jo....

Ville ingen betale faldt prisen eller kampen blev aflyst...

Det er jo et RENT PRIVAT forretningstiltag

Hvorfor koster det penge at flyve til USA - de flyver jo alligevel

Accepteret svar
Fra : sfl17

Modtaget 100 point
Dato : 23-04-10 09:29

Viasat skummer som altid fløden, et bundt krejlere ... de vil sikkert betale Schmeichel for at være vært på programmet eller noget i den dur

Måske 200 kr. ville være helt rimeligt - men hvorfor streamer de det ikke via nettet også? Så ville jeg gerne købe varen. Problemet er, at man jo også skal købe deres dumme pay per view-kasser/modtagere og abonnere på dem for at kunne købe kampen ...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-04-10 09:59

Må jeg formode at INGEN i din omgangskreds vil betale for TV og derfor kender du INGEN der kan modtage Viasat.... (ellers kunne du jo tilbyde at betale mod at se det)

eller

Men rolig - der er sikkert flere foreninger eller værtshuse der HAR købt tilladelse.....

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 23-04-10 10:37

Citat
Problemet er, at man jo også skal købe deres dumme pay per view-kasser/modtagere og abonnere på dem for at kunne købe kampen

Det skulle hele lortet være, og så droppe licensen. Pensionister der kun ser få kanaler kunne slippe for at betale for store pakker hos Viasat eller deres boligselskab, og resten af brugerne ser vel kun halvdelen af pakkerne, dem der vil se luxussport og premierefilm skal så betale deres hver for sig

TDC udtalte forleden at det er ret dyrt kun at tilføje een kanal, de er sgu også afhængig af at købe flere ad gangen hos mastodonterne, og Danmark er et lille marked.

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 23-04-10 10:54

Citat
Det kan godt være du syns du betaler rimeligt for at se tv men hvis du mener licens så går dine penge jo kun til DR.... og DR har jo ikke så meget med andre stationer at gøre de får jo ikke nogen af dine penge.

Tror nærmere det er DR der er NÆRIGE og ikke vil ofre pengene på rettighederne.

Der er sgu efterhånden ikke noget sport der er værd at se på DR.
Betale for fodbold håndbold og den Fransk tur er ved at være det eneste DR giver penge for.

Hvad er der blevet af Danmarks mesterskaberne i amatør boksning og biliard bare for at nævne et par.

Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 24-04-10 20:48

Tak for jeres indlæg og kommentar til spørgsmålet.... Hvem der skal have point, står åbne til efter kampen... GOD KAMP... Til dem som kan se den

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-04-10 00:02

Den er slut - hvem tror du vandt

Godkendelse af svar
Fra : McBobo

Dato : 25-04-10 15:52

Tak for svaret sfl17.