/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
Viasat Scartstik/RF stik
Fra : tararam
Vist : 765 gange
75 point
Dato : 20-04-10 16:44

Inden jeg går igang med at tømme reol og hive reolvæg ud, vil jeg lige spørge.::

Jeg har en viasat box hvor jeg nu overfører signalet til TV'et med scart stikket. Da jeg nu gerne vil se forbold kampen iaften på et større TV i et andet rum, og scart stikket er for kort, kan jeg så tage scart stikket ud fra Viasat boksen og bruge en alm. antenneledning mellem Viasat boksen og TV. (RF ind/RF ud)?

Hvis scart stikket forbliver i og jeg også bruger det alm. antennekabel fra viasat boksen, vil man så se signalet på begge fjernsyn samtidig ? eller tillader den kun een udgang bliver brugt af gangen?

Accepteret svar
Fra : finnostervig

Modtaget 75 point
Dato : 21-04-10 09:52

Hej

Boksen sløjfer kun dit eksisterende TV signal igennem, den sender ikke selv noget ud på TV stikket.

Du kan sætte scart stikket til en video og tage signalet ud fra TV stikket i den.

Mvh Finn

Godkendelse af svar
Fra : tararam

Dato : 26-05-10 06:59

Tak for svaret finnostervig.