/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn 

Kodeord  


Reklame
Top 10 brugere
MS-Office
#NavnPoint
sion 18609
refi 14474
Klaudi 8489
Rosco40 5695
berpox 5456
dk 5398
Benjamin... 4870
webnoob 4747
o.v.n. 4637
10  EXTERMINA.. 4373
Signatur i mail
Fra : fredag
Vist : 479 gange
100 point
Dato : 19-04-10 14:53

Hej, vi har før i outlook 2003 kunne sætte signatur ind ved i menuen at vælge indsæt og derfra vælge signatur. Nu har vi i mellem tiden skiftet server til SBS2007 men bruger sammen emailprogram endnu, outlook 2003, men når vi nu besvare en mail og vil indsætte signatur, er den ikke under indsæt mere. Hvordan kan jeg få den frem under indsæt igen???

 
 
Kommentar
Fra : Stouenberg


Dato : 19-04-10 16:08

- du laver bare en ny...

Kommentar
Fra : fredag


Dato : 20-04-10 08:02

Nej vi har signaturerne og og kommer også frem og det er fint nok, men inden vi fik ny server, kunne vi altid indsætte signatur via menuen indsæt......og den vil vi bare gerne have i menuen igen....

Kommentar
Fra : peacekeeper


Dato : 28-04-10 16:37

Det lyder mere som om at mail template på jeres exchange eller mail server har fjernet den.

Da som du siger det er sket for alle efter i har skiftet til server udgave SBS2007 men prøv og tools > options > mail format knappen > og se om der er et flueben øverst i boksen der dukker op.

Hvis den er der så fjern fluebenet, hvis der kommer bivirkning så tilføje den igen da det kan ske at visse word plugin kan giv en negativ effekt.

Annuller spørgsmålet
Fra : fredag


Dato : 24-06-10 11:02

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Du har følgende muligheder
Dette spørgsmål er blevet annulleret, det er derfor ikke muligt for at tilføje flere kommentarer.
Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 173361
Tips : 31646
Nyheder : 719565
Indlæg : 6381692
Brugere : 218245

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste