/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
plaque off
Fra : denevigeuheldige
Vist : 985 gange
50 point
Dato : 18-04-10 14:49

Jeg kan via nettet se at produktet er populært og fremstår som et virkningsfuldt produkt og med en ret monopolagtig pris hos de forskellige forhandlere, men er der nogen af jer som har gjort erfaringer med produktet. Svar fra dyrlæger ønskes venligst ikke.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 18-04-10 16:23

Tør man spørge hvorfor du ikke vil have svar fra dyrlæger?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 18-04-10 17:14

Vil du til at servere alger for dit dyr, for produktet er tørrede alger.

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 18-04-10 17:20

Citat
PlaqueOff Animal er udviklet af tandlægen og forskeren Sune Wikner.

Man kunne undre sig over, hvorfor det ikke bruges til mennesker,
hvis det både er effektivt og uden bivirkninger.

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 18-04-10 17:30

Citat
Man kunne undre sig over, hvorfor det ikke bruges til mennesker,
hvis det både er effektivt og uden bivirkninger.

Det er fordi vi mennesker børster tænder !

Accepteret svar
Fra : Birgitta

Modtaget 50 point
Dato : 18-04-10 17:35

--Har forsøgt at få min hund til at spise det. DET gider hun altså ikke..
Måske SKAL man have plak på tænderne for at have lyst til at æde de pinde.

Jeg ville heller ikke bryde mig om hver eneste dag at give min hund noget som jeg ikke kunne gennemskue indholdet af. Tandbørstning virker for mennesker. Det virker også for dyr.
Men de skal lære det fra de er små. Ellers bliver det noget af et slagsmål .

Hvis dyrene først er blevet voksne så tror jeg ikke der er anden udvej end at få fjernet plak og rådne tænder under bedøvelse f.eks. en gang om året.
ELLER du kan prøve at BARFe din kat, hvis den vil være med til det.. BARF-foder indeholder som regel ikke ingredienser, der skaber belægninger på tænderne.

Godkendelse af svar
Fra : denevigeuheldige

Dato : 18-04-10 18:54

Tak for svaret Birgitta. Jeg dropper produktet.

Kommentar
Fra : denevigeuheldige

Dato : 18-04-10 18:56

flash77> Fordi de selvfølgelig ikke vil udtale sig negativt om noget som kan gavne deres i forvejen vanvittige høje indtjeningsniveau.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 18-04-10 19:32

Tror du ikke?

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 18-04-10 20:57

Tak for accepten af mit svar.
365 stykker om året er vist lidt af en udskrivning. Og man kan jo ikke tvinge dem ned i halsen på dyret. Så virker de nok ikke. Og kan det være sundt?

Jeg er på min 7. hund. De to sidste har fået børstet tænder fra de kom ind af døren 8 uger gamle..
Silke elsker at få børstet tænder nu. Hun er 8 år.
Jeg tror også at katte kan lære det.
Man skal bare starte med at lege det med killingen.