/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Samliv / Spørgsmål
10  Trille7 350
Narret på netdating
Fra : RebekkaMaria
Vist : 673 gange
20 point
Dato : 14-04-10 09:31

Er du blevet narret på netdating?

Jeg har den seneste tid i forbindelse med mit studie fordybet mig i netdating. I den forbindelse har jeg hørt historier om (ikke fra personerne selv), at der sker en masse snyd og svindel på datingsiderne.
F.eks. folk i et forhold, der netdater bag om partnerens ryg,
eller
folk der lyver rigtig meget om, hvem de er - og de kommer først frem sent i processen, eller da man mødes.

Har du haft erfaringer med det??

Så vil jeg meget gerne høre om det. Sammen med min medstuderende skriver vi artikler om netdating, så hvis du har lyst til at dele din historie, så skriv endelig til rbtorp@mail.djh.dk. Det er uforpligtende at skrive til os.

Håber meget på at høre fra dig :)

Rebekka og Maria

Accepteret svar
Fra : brorteil

Modtaget 20 point
Dato : 14-04-10 10:45

Kan vi så stole på at det hele ikke er et fupnummer, som du hentyder til
vedrørende netdating.

Godkendelse af svar
Fra : RebekkaMaria

Dato : 14-04-10 10:50

Hej Brorteil.

Ja, det kan jeg love dig for, at det ikke er! :)
Jeg/Vi er i gang med at researche til en artikel - du er velkommen til at spørge ind.

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 14-04-10 10:51

Det er ikke andet end en gang sladder og snagen i andres liv.

Kommentar
Fra : RebekkaMaria

Dato : 14-04-10 11:11

Hej brorteil.

Jeg vil ikke sige, at det er snagen og sladder. Vi skriver artikler, som folk kan lære af og vil gerne belyse et bestemt område.
Du behøver jo ikke at svare på dette spørgsmål.

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 14-04-10 11:39

Næh for det er lukket nu.