/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Samliv / Spørgsmål
10  Trille7 350
hjælp er så totalt trist
Fra : kayam
Vist : 538 gange
50 point
Dato : 07-04-10 21:02

hej alle på kandu.dk

jeg er blev vildt forelsket i en dreng fra min palle klasse, men der er et lille proplem han er bif fan og jeg er fck fan og han sagt engang han hede alle fck fans lige meget hvad. jeg snakker ikke så meget med ham men har gået i klasse med ham og der vinkede han vildt sød og han er vildt kær og jeg snakker kun NOGEN gange med ham.
det største proplem er at jeg er populære og det er han ikke og han spiller bare fodbold hele tiden hvor jeg sidder inden hvad skal jeg gøre hjælp mig plizz

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 07-04-10 21:15

Ja, jeg er måske nok ved at være lidt paranoid.

Men jeg kan ikke rigtig gennemskue, om du virkelig er en pige på - er det 14 år nu ??

Jeg har i hvert fald besluttet mig for - at jeg vil afvente med at svare noget som helst til alle dine uafsluttede spørgsmål, indtil jeg er overbevist om at du ikke bare er en meget voksen, som tager pis på Kandu.dk brugere, fordi der er noget andet du skal bevise.

Jeg beklager hvis jeg tager fejl.

mvh Smuller54

Kommentar
Fra : kayam

Dato : 07-04-10 21:36

sorry men jeg har ret mange problemer har for tiden men gør som du vil jeg tager ikke pis på kandu det er en af min yndlings sider

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-04-10 22:48

kayam... jeg kan se at du er forholds ny bruger her på siden... velkommen til

Citat
at jeg vil afvente med at svare noget som helst til alle dine uafsluttede spørgsmål,

Du har nu hele 5 uafsluttede spørgsmål.... det er pænest at afslutte sine spørgsmål når man har fået et brugbart svar, det gøres ved at trykke på accepter ud for det svar man synes man bedst kunne bruge.

Dine point er trukket, så du får dem ikke retur ved ikke at afslutte

Hvis du er ung og mener dit spørgsmål seriøst... kan du så ikke bare være en fck fan i det skjulte.. du ved i krig og kærlighed gælder alle kneb

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 08-04-10 19:29

Prøv at forestille dig at du har en gammeldags vægt med to vægtskåle. I den ene putter du alle de fordele der er ved at være fan af en fodboldklub, i den anden putter du alle de fordele der er ved at have en kæreste. Når du har gjort det, finder du ud af hvad der vejer mest, dvs betyder mest for dig.
Og så vælger du, enten at have en kæreste eller at være fan af en fodboldklub. Det betyder selvfølgelig at du vælger det andet fra, for du kan ikke begge dele.

Da jeg synes at fodbold er åndsvagt, ville jeg ikke have svært ved at vælge...

Kommentar
Fra : klemme2006

Dato : 08-04-10 21:33

Gode venner kan sagtens være fan af hver sin fodboldklub; så har man det at hyggemobbe hinanden med. Du må bare sørge for at komme til at snakke noget MERE med ham, så han mærker du er interesseret. Hvis det er gensidigt skal han nok apinge et par frikvarterskampe over for at hænge ud med dig. Ellers er der jo også et liv efter skoletid. Inviter ham hjem og se en fodboldkamp.det må stå i høj kurs at kunne kombinere kæresteri og superliga.

Annuller spørgsmålet
Fra : kayam

Dato : 25-06-10 21:23

.