/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Farvekode Suzuki
Fra : simor
Vist : 2914 gange
100 point
Dato : 31-03-10 21:36

Hej, jeg har en GSX600F fra 1992, og jeg leder efter en farvekode. Er der nogen, der kan sige med sikkerhed hvor den sidder, for den må vel være et sted på cyklen?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 31-03-10 22:13

Her er i hvert fald et sted du kan finde ud af det

http://www.colorrite.com/

Kommentar
Fra : simor

Dato : 31-03-10 22:14

Nej.

Prøv selv. Der er ingen Suzuki Road bikes fra 1992 i deres database.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 31-03-10 22:22
Kommentar
Fra : simor

Dato : 31-03-10 22:25

Det er pænt af jer, men mit spørgsmål er:

Er der nogen, der kan sige med sikkerhed hvor farvekoden sidder, for den må vel være et sted på cyklen?

Jeg har 17 forskellige lister med farvekoder side op og side ned, men det hjælper intet, når jeg ikke kender min egen kode.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 31-03-10 22:27

Men derudover tror jeg faktisk ikke den sidder på cyklen hvis den ikke sidder på typeskiltet, men har stået på en etiket i den originale instruktionsbog

Kommentar
Fra : simor

Dato : 31-03-10 22:33

Det kan jeg desværre ikke rigtig bruge til noget. Jeg skal have et svar fra en, der ved med sikkerhed hvad han snakker om..

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 01-04-10 14:27

Sikkert det nærmeste du kommer til lidt hjælp (nyere modeller)
http://www.gratisimage.dk/image-3D25_4BB49030.jpg

ældre modeller
http://www.gratisimage.dk/image-A195_4BB49166.jpg

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 01-04-10 14:30

Ellers vil jeg mene at en Suzuki forhandler kan finde frem til det? gennem stel nummeret

Kommentar
Fra : simor

Dato : 01-04-10 16:11

Ja, men der fremgår ingen farvekode der.

Sagen er den, at jeg får forskellige svar, når jeg oplyser mit stelnr. til forhandlerne. Jeg har fået tre forskellige farvekoder, som dækker over tre forskellige farver, nemlig 28V Marble Italian Red, 1MW Prl. Pure Red No.2 og 19A Candy Antares Red..

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 01-04-10 16:25

Og det er vel ikke samme farve, men med forskellige koder.

Ellers skulle man jo tro, at de trak lod? i deres database over oplysninger.

Kan ikke hjælpe mere end de par billeder.

Ellers prøv på en af disse sider, der kommer rimelig gode svar.

http://www.motorcykler.dk/mc-forum/forum.asp
http://www.mcinternet.dk/
http://www.motorcykelgalleri.dk/

Kommentar
Fra : simor

Dato : 01-04-10 16:27

Nej, det er nemlig tre forskellige farver. De to af dem kan finde på color-rite, men den tredje kan ikke findes der. Til gengæld findes den andre steder.

Så jeg skal bare have bekræftet at mit stelnr. svarer til en af de tre koder!

Kommentar
Fra : jeansgade

Dato : 15-04-10 20:47

Hvis ikke UNDER Tanken,"ja du skal løsne fire skrue eller erdet tre" der sider et klistermærke. Jeg tror ikke der sidder et coloerlable mærke under det foreste sæde" PÅ STELLET" Suzuki er ikke så venlige når det angår farvekoder. Ellers bliver det nærmeste nok At oplyse stelnummer til forhandler... :) held og lykke