/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Hd-optager brummer
Fra : janjuul
Vist : 554 gange
100 point
Dato : 31-03-10 10:05

Hej.
Måske denne kategori ikke er den rigtige, men var den nærmeste

Har købt en super fed Sony RDR-HX820 HD-optager brugt for 800 kr
Men 5 min i hver hele time til 5 over er det ligesom en blæsermoter starter, eller måske drevet.
Er det mon normalt ?
Mvh.Jan

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 31-03-10 10:26

Jeg har en næsten magen til (også Sony) og den brummer ikke når den afspiller optagede udsendelser. Den brummer lidt når den starter op, men ellers er den næsten lydløs.

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 31-03-10 17:25

Jeg har en 510. Jeg kan høre blæseren, men den brummer ikke. Måske er der noget med kabinettet. Prøv at trykke på det. Måske kommer det i selvsving. Så må du sætte en potteplante ovenpå

Kommentar
Fra : janjuul

Dato : 31-03-10 17:55

marc43 nu skriver du du også kan høre blæseren, starter din også hver time? og ja jeg sætter noget lyddæmpende under den. hvis den absolut skal brumme

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 31-03-10 19:45

Ja jeg kan høre blæseren, men det er kun lidt susen. Det er ikke en brummen. Det er heller ikke så meget, at jeg lægger mærke til om den starter eller stopper.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 31-03-10 20:07

Jeg hører også kun en susen når maskinen arbejder. Jeg har aldrig hørt en brummen.

Kommentar
Fra : janjuul

Dato : 01-04-10 08:09

Ok....men brummen har jeg løst, den står i et trærack, hvor jeg har lagt noget lydabsorberende under

Men mit spørgsmål går på, om det er normalt?

Og lige en korg. den starter 10 min i hel og stopper 5 over

Accepteret svar
Fra : marc43

Modtaget 50 point
Dato : 01-04-10 11:33

Jeg tror, at jeg har fundet et svar til dig. Du er åbenbart ikke den eneste med det problem.

Jeg håber, at det hjælper http://93.167.198.111/forum_posts.asp?TID=18791&OB=DESC&PN=2&title=slukket-sony-rdrhx820-brummer-af-og-til

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 01-04-10 11:34

Jeg var bare ikke klar over, at det var et problem når den var slukket. Det er jo meget normalt når den er tændt.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 01-04-10 12:21

Så har jeg været heldig med min Sony optager, jeg kan ikke en gang høre at den sætter igang med at optage, heller ikke når radioen ikke kører. Og jeg har ikke nedsat hørelse.

Godkendelse af svar
Fra : janjuul

Dato : 02-04-10 21:49

Tak for svaret marc43.godt fundet
godt gået