/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Samliv / Spørgsmål
10  Trille7 350
kan han lide mig??
Fra : kayam
Vist : 457 gange
100 point
Dato : 30-03-10 20:46

hej alle sammen på kandu.dk

en dreng fra min klasse seer tit på mig og smiler men så kikker han væk og bliver lidt rød i hoved og en dag blev han helt ind til jeg var gået selv om han var ved at komme for sent til bussen. kan han lide mig eller ikk plizz svar mig tak på forhånd

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 30-03-10 20:49

Det skal du da spøge ham om...

Han er den der bedst kan svarer på det spørgsmål...
(det lyder ikke til han er helt uinteresseret...)
vh ben

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 30-03-10 20:53

Jeg tror roligt du kan gå ud fra at han kan lide dig, men at han sandsynligvis er endnu mere usikker end dig.

Spørgsmålet er om du kan lide ham? Hvis du kan, synes jeg du skal samle mod til at fortælle ham det.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 30-03-10 21:12

Den stakkels dreng er meget lun på dig og han er så bange for at blive afvist at han måske ikke tør gøre noget ved det.
Så vil du ham noget så skulle du prøve at opmuntre ham med store smil og klap på skulderen. Og så fortælle ham at han ser godt ud.

Hels og lykke med det.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 30-03-10 21:17

jeg tror han kan lide dig

Kommentar
Fra : kayam

Dato : 30-03-10 21:42

jeg er vildt genert så det er svært at kunne smile stort til ham

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 30-03-10 21:47

Problemet er nok at han også er vildt genert, og så kan I gå der og være hemmeligt forelskede i hinanden i årevis, eller indtil der kommer en der ikke er så genert og scorer en af jer, eller at I langsomt trin for trin nærmer jer hinanden.

Du behøver ikke gå lige hen til ham og fortælle ham at du kan lide ham, start med at smile venligt tilbage når han ser på dig, tal med ham når du har chancen, og udtryk dig positivt om det han gør og siger. På den måde øger i begge selvtilliden og i bliver begge mere og mere sikre på hinanden.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 30-03-10 22:55

Skoledrenge kan være utrolig usikre og generte.Han tør bare ikke tage kontakt, så derfor må du gøre det.Spørg om i skal gå på bio en aften.Så er den nok hjemme.
alimak

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 30-03-10 23:34

Citat
jeg er vildt genert så det er svært at kunne smile stort til ham

Du skal heller ikke smile STORT og KUNSTIGT til ham, får så ser det bare ud som om du snærrer eller gør grin af ham.
Tal venligt interesseret til ham om noget du ved han har forstand på, vis interesse og smil så lidt stille og glad, så skal du bare se.

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 31-03-10 11:41

Han er da vild med dig !

- har du mulighed for at få hans mobilnummer, kan du jo altid sende nogen søde, sjove sms'er....
e.v.t foreslå en tur i biffen, som alimak skriver (det er nok gammeldags) men fordelen er, at det er så dejligt uforpligtende og så er der mørkt.

Hvis han er på facebook, kan du blive ven med ham.

Hvis du har en veninde, der kan hjælpe dig med at sige noget for dig (hvad i nu aftaler) så han bliver klar over at du også er interesseret.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 31-03-10 13:17

I 1964 inviterede min kone mig i biografen....................vi er stadig gift.
En dag vil jeg invitere hende i biografen - tror jeg.

Annuller spørgsmålet
Fra : kayam

Dato : 25-06-10 21:22

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål