/ Forside/ Interesser / Dyr / Fugle / Spørgsmål
10  jakjoe 695
hvordan flyver en canadagås?
Fra : hugobot
Vist : 389 gange
100 point
Dato : 30-04-03 11:20

hvordan flyver en canada gås
det vil jeg meget gerne have advide
helst at i giver mig et hjemmeside navn

eller at du bare skirver det.....

MVH. Hugobot

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 30-04-03 11:58

Helt ærligt, så tvivler jeg lidt på om du er seriøs.

Du har et andet spgsm kørende http://www.kandu.dk/dk/spg/14575 , som du ikke har lukket, så var du seriøs, havde du nok fortsat spurgt i samme tråd.

Iflg din profil er du "en glad fodbolddreng" ergo er du nok i den aldersklasse som sagtens selv kan finde ud af at søge på nettet

Du kan jo prøve at søge på http://www.google.com/intl/da/, og lede efter det

Bantam

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 30-04-03 11:59

Ellers kan du jo prøve på biblioteket

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 30-04-03 18:08

mon ikke den basker med vingerne?

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 19-08-03 14:05

hurtigt, lige og med en let fløjtende lyd fra vingeslagene, som på grund af fuglenes størrelse (de flyver oftest i par, når jeg ser dem) er langsomme og værdige.
mvh. pbp