/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
politihund.
Fra : bb1
Vist : 755 gange
100 point
Dato : 29-03-10 10:18

http://ekstrabladet.tv/nationentv/article1320777.ece

Jeg statte dette link ind som et tip, men det var der nogen, der brokkede sig over. Jeg tror de har fået det forkerte ben ud af sengen.
For kan man ikke more sig over denne lille video, så har man ikke meget sans for humor.....

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 29-03-10 10:34

- hvad er spørgsmålet?

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 29-03-10 11:02

Du fik da 3*** af mig.

Kommentar
Fra : akle

Dato : 29-03-10 11:14

I første omgang; --- Enig, der var ikke meget TIP over dén video!
I anden omgang; ---Der er heller ikke noget spørgsmål i den samme video.

TIP = Du ønsker at hjælpe andre så det bliver lettere i hverdagen.
SPØRGSMÅL = Du ønsker hjælp til at løse dit problem med noget i hverdagen.

Altså, - hvis der skulle være nogen tvivl.

MVH Akle

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 29-03-10 11:31

Hvad er det sjove i videoen??

En dybt frustreret og understimuleret hund, som forsøger desperat at forsvare sit teritorium, angsten får den til at angribe igen og igen en fjende der er den overlegen på alle måder, den ved at det handler om at dræbe eller dø....

Det er da skideskægt... NOT!

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 29-03-10 12:07

Citat
Hvad er det sjove i videoen??

Op til dig selv.

At hunden er skide bange eller andet, kan man så tænke på bagefter.
På den anden side, minder hunden mig om visse brugere herinde,
de går dog kun efter svage medlemmer, men de er her stadig.

Plus det sikkert ikke er værre end at se diverse klip fra X faktor, hvor DR
burde have lagt låg på, og aldrig have vist klippene.
Men det morer jer, latterlig holdning mennesker har til ting og sager.

Kommentar
Fra : akle

Dato : 29-03-10 12:59

Accepteret svar
Fra : Birgitta

Modtaget 100 point
Dato : 29-03-10 15:06

Det er da en leg eller optræden... Hundene synes det er herligt. Og de har da sikkert prøvet det før. De virker da ikke aggressive eller frustrerede. Og der er da ikke skyggen af forsvar i deres leg. Bilen deltager jo i legen. Det minder om sådan en "trækkeleg" som de fleste kan finde på at lege med deres hund. --Bare i en lidt mere avanceret form.

Sandsynligvis er det ejeren, der sidder i bilen.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 29-03-10 16:15

Davs JR

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 29-03-10 16:18

- hvad er spørgsmålet?

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 29-03-10 16:57

At Hr. Öberrat Stouenberg ikke forstår spørgsmålet er lige til han ejer ikke selv" homuristisk sans ".

Med hensyn til Tip - så kan det altså godt være noget man har set et andet sted og som kunne have almen interesse, der er intet der foreskriver, at det skal være noget man kan lære af..
Det er tilladt, at det er noget specielt, noget man blot kan grine lidt af en side gevindst vil så være, at man også kunne blive lidt klogere..

At jeg bringer det her igen, som et spørgsmål er allene fordi jeg er så træt af at nogle blot skriver:
Hvad er tippet? For det viser jo kun at vedkommende ikke har opfattet det også var det bedre at han/hun afholdte sig fra, at bedømme det - ligesom Der Herren von Stounberg burde havde gjort her.

Birgitta tak for svaret - du var da seriøs....

Godkendelse af svar
Fra : bb1

Dato : 29-03-10 16:58

Tak for svaret Birgitta.

Resten se mit svar til hende.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 29-03-10 17:08

Citat
At Hr. Öberrat Stouenberg ikke forstår spørgsmålet er lige til han ejer ikke selv" homuristisk sans ".

- jeg ligger da flad af grin når Ballebørge prøver at skrive homuristisk dansk...

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 29-03-10 18:12

Seriøs? Altid.
Nogle kanduere kan man bare ignorere.

men træls er det da.
Jeg husker de gode gamle dage, da en tråd var en tråd og den handlede om oplægget.... plus mindre aflæggere..

Nåmen kandu er ikke værre eller bedre end de brugere, der er til hver en tid.
Og alle teenagere bliver voksne en dag. Og så kommer der nye børn til.

Så tiderne skifter, uanset om vi vil det eller ej..

Men tak for accepten af mit svar.