/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MacOS / Spørgsmål
10  hawaii7 570
Digital signatur
Fra : john.s
Vist : 367 gange
100 point
Dato : 25-03-10 20:48

Jeg skal skifte min powerMac G4 med en iMac. På min G4 har jeg Digital signatur som jeg bruger sammen med Firefox. Spørgsmålet er så om der er nogen der ved hvor Firefox gemmer den digitale signatur, så jeg kan få den over på den nye iMac. Jeg har i øjeblikket system 10.4.11 og får system 10.6.

Hilsen
John Svensson

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 25-03-10 21:17

Det nemmeste er jo at finde filen på din computer, tage en kopi på en USB stick og så geninstallere på den nye maskine.

Filen du leder efter hedder Digital Signatur for Dit navn.html

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 25-03-10 21:53

G ind på søg of skriv digital signatur, så sinder maskinen den. Og så tag en kopi af den over på din USB nøgle.

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 26-03-10 07:46

ligger på c drevet

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 26-03-10 07:48

eller hvis det er fra Danid, c/programmer, mappen hedder danid