/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
radio
Fra : farmer-k
Vist : 400 gange
100 point
Dato : 24-03-10 18:36

Hej jeg har en sharan fra 97` med standard radio og det vil jeg gerne have ud, men har ikke "pinde" som skal bruges, er der en der har et lille tip om hvordan man får den ud uden at smadre det hele... eller er det en tur forbi vw forhandler?

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 24-03-10 18:44

du finder da nogle med den rette diameter, hvis det er de runde.
søgeblad er endnu lettere

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-03-10 18:50

Bare spørg naboen eller naboens nabo - de er "næsten" ens til de fleste med lidt "fingersnilde"

Ellers noget kraftig ståltråd....

Kommentar
Fra : severino

Dato : 24-03-10 18:53

Som jeg forstår det, så er det runde huller; 2 i hver side. - Brug fire runde søm ca. 90 mm lange, stik dem ind og udløs delåse paler der sidder inde bag ved.

Du kan også købe et bøjlesæt, men hvis du har nogle runde søm kan gøre det.

Nogle radioer er med 2 flade spade-udløsere, men lad os nu se om ikke du er til det med sømmene!

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 24-03-10 23:03

De bøjler koster helt sikkert ikke meget ved thansen. Deres hjemmeside er desværre nede, så jeg kan ikke se prisen lige nu.
Det er meget lettere med bøjlerne, da der er nogle modhager i enden. Det kan nok lade sig gøre uden, med 4 stænger, måske strikkepinde, der passer ind i hullerne. Mener de skal ca 5 cm ind.