/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
anlæg i jog (scooter)
Fra : Erik_F
Vist : 459 gange
100 point
Dato : 29-04-03 21:56

jeg søger hjælp til at støbbe noget sammen som kan spille højt helst med noget bass. som kan lække under sædet på en yamaha jog.
jeg vil også gerne kunne købe det hos www.thansen.dk
ps: jeg har ikke en skid forstand på højtalerer så skriv så presist som mulidt vad i mener

Kommentar
Fra : Zanziz

Dato : 30-04-03 11:53

Fisters du kan sætte en diskmand op og så kan du sætte hørtelefonerne op til dine øre. Ellers ved jeg ikke det, tror ikke det med at du kan sætte et a´nlæg under din Yamaha Jog...

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 30-04-03 12:16

Har hørt om mange som sætter anlæg i deres knallert, og derefter fortryder det, da det ofte koster dem en del mere end de havde regnet med. Men hvis du vil, så ville jeg da foreslå 2*3vejs højtalere, men hvis der ikke er plads, så kan du købe nogle mindre 2vejs, eller nogle ganske normanle små udendørshøjtalere som kan tåle udendørsvejr. Det sidste vil være bedst at montere på selv knallerten, evt. ved det lile rum der er under styret. Du skal også have en autoradio (skal vel være med cd går jeg ud fra), som jeg vil råde dig til at købe brugt, da du sparer en masse penge på det, hvilket også gæler højtalerne. Snak med din lokale knallertmand om monteringen af det, hvis du ikke selv er frisk på at leje med ledninger, batteri, skruer, og stiksav (til montering ved handskerummet). Med hensyn til Thansen, er deres ting generelt noget, efter min mening, skrammel (man får hvad man betaler får).

/ZeroXP