/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
Mail adresse
Fra : bb127
Vist : 322 gange
386 point
Dato : 23-03-10 11:44

Hvordan lukker man en mail-adresse som hele tiden bliver fyldt med spam, og det er en jeg sjældent bruger
bb127

Kommentar
Fra : ttharald

Dato : 23-03-10 11:51

Kommer an på, hvilket mailprogram du bruger. I f.eks. Outlook går du ind under "Tools/Værktøj" og vælger "Account Settings/Konti" og fjerne den e-mail adresse du ikke vil bruge mere.

Kommentar
Fra : bb127

Dato : 23-03-10 12:02

Tak for svaret. Det vil jeg prøve.
bb127

Kommentar
Fra : transor

Dato : 23-03-10 14:36

Ja så får du ikke mere direkte besvær med den. Men mail løber stadig ind hos din udbyder og fylder op. Det kan endda blokere for en anden adresse, du har ved samme udbyder. Det afhænger af din ordning.

Derfor er det best at du kontakter udbyderen og beder dem lukke helt for den pågældende adresse.

Hos nogen kan man selv gøre det ved fjernbetjening over nettet.