/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Battlefield BC2 PS3 forbindelsesproblem
Fra : absinthe
Vist : 611 gange
45 point
Dato : 22-03-10 20:44

Hej

jeg har for nyligt købt Battlefield Bad Company 2 til Playstation 3 og har problemer med at spille online, som jeg håber I kan hjælpe med.

Problemet opstår når jeg "join'er" et spil kan jeg kun spille i 3-5 minutter ad gangen, hvorefter jeg bliver disconnected med beskeden: "Connection to the game server has been lost. Please check your internet connection and try again." Dette sker hver gang jeg er inde at spille, hvilket er meget frustrerende. Nøjagtig samme problem har jeg med spillet Battlefield 1943.

Har søgt lidt rundt på nettet og har set at der er flere som oplever dette problem, men ingen har en løsning.

Håber I kan hjælpe.

Kommentar
Fra : Jan4100

Dato : 23-03-10 00:04

Kan du opdatere punkbuster på sådan en maskine, kender kun til pc versionen og det er et fedt spil

Kommentar
Fra : absinthe

Dato : 23-03-10 00:32

Nej, er rimelig sikker på at det ikke har noget med det at gøre. Har også spillet til PC, og ja det er et fedt spil.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 23-03-10 11:46

ang 1943

jeg bliver altid smidt af 1 gange inden for 10min næste gang jeg så Logger på køre det fint jeg tror det er nået med deres sever at gøre

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 23-03-10 15:05

Det problem oplever man også hvis man køber PC udgaven....Der noget galt med deres servers, men det er de(EA) klar over og arbejder på det

Kommentar
Fra : absinthe

Dato : 23-03-10 15:27

Jeg har som nævnt også PC udgaven, men der har ikke de problemer. Der kører det næsten problemfrit. Mht. Battlefield 1943 har jeg haft problemet med at blive smidt ud i startmenuen, efter 5 minutters online spil, lige siden jeg købte det og det er ved at være et halvt år siden. Kan det virkelig passe EA stadigvæk ikke har fået fikset det?

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 23-03-10 15:52

Det sådanset det eneste minus ved pc udgaven, som jeg oplever, at man bliver smidt af..midt i en spil...og support til 1943 skal du bestemt ikke regne med. Den har lukket for nogen år tilbage

Kommentar
Fra : absinthe

Dato : 23-03-10 15:58

Nå ok. Det var sgu da frustrerende at de har lukket for support til 1943. Men jeg lader lige spørgsmålet stå i håb om der er nogen der ved mere eller mirakuløst skulle have en løsning

Kommentar
Fra : Jan4100

Dato : 23-03-10 20:02

Jeg tror nu mere at der er lukket for bf 1942 end for 1943 som ikker kommet til pc i nu