/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Hvilken gammel Samurai film?
Fra : ItsGreen
Vist : 581 gange
50 point
Dato : 22-03-10 19:08

Hejsa.
Da jeg var barn så jeg en film om en samurai der blev skudt med en pil og faldt vist nok ned i en gletcherspalte, eller ihvertfald noget is og blev så tøet op efter flere hundreder år.

Så han går så rundt i vores tid til folks og hans egen store overrakselse.
Kan ikke huske om den handler om noget spændende ellers, men vil gerne se den for barndomsmindernes skyld

Nogen der kender den?

Accepteret svar
Fra : NoQia

Modtaget 60 point
Dato : 22-03-10 19:40

Hej, jeg tror du måske tænker på Ghost Warrior: http://www.imdb.com/title/tt0091110/
- jeg håber ikke du bliver skuffet over barndommens nostalgi ;oP

Godkendelse af svar
Fra : ItsGreen

Dato : 22-03-10 20:22

Hahahahaha.. der har vi jo den gamle Å film

Mange tak..