/ Forside/ Teknologi / Hardware / Server / Spørgsmål
10  Uffe29 470
counterstrike / steam
Fra : Pytten1510
Vist : 444 gange
47 point
Dato : 20-03-10 10:21

Hej.
Vi har været inde på CWserver og købt adgang til en server, så drengene kan spille i deres "eget område".
Vi har modtaget en kvittering på at pengene er indbetalt og derefter er der ikke sket mere...til trods for at de lover det kører inden for 24 timer....
Er der nogen som ved noget om det her...for vi har ingen ide om, hvordan det fungerer....

Pytten

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 20-03-10 19:58

hvornår er den købt?