/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Nedtælling af tid i excel eller word.
Fra : Quark1
Vist : 1853 gange
200 point
Dato : 19-03-10 07:38

Jeg vil vide hvor lang tid ( dage, timer, minutter og sekunder ) der er til en given dato F.eks. 1/7-2010.
Det skal være sådan at hver gang jeg åbner et ark, skal der være en celle der opdatere sig selv, og fortæller hvor lang tid der er til den givne dato. Cellen skal tælle ned mens arket er åben.

Kommentar
Fra : Rosco40