/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Hvordan bruger jeg fraps ?
Fra : c4jdin
Vist : 1215 gange
15 point
Dato : 18-03-10 12:40

Hej allesammen , når der kan fortælle mig hvordan jeg kan bruge fraps til at hente blot nogle sekunder fra en film på youtube .
- En ven fortalte mig at det var det program han brugte , men jeg ved ikke lige selv hvordan man gør? Og hvis der er nogen der kan sende et link til en version der kan det må de også meget gerne gøre det, for kan også være jeg bare har hentet en forkert version af det .

På forhånd tak .

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 18-03-10 13:47

brug google

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 18-03-10 14:54

Fraps an ikke fås i gratis version uden en masse vira. Du bliver nødt til at købe den fulde for 30 §.

http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20100111002318AAMrWQs

Kommentar
Fra : jeanettesmor

Dato : 18-03-10 15:08

Du kunne jo også downloade videoklippene i deres helhed og bagefter beskære dem i MovieMaker.

http://www.dvdvideosoft.com/products/dvd/Free-YouTube-Download.htm