/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Boot .exe fil fra USB på Netbook
Fra : toby-a
Vist : 1482 gange
95 point
Dato : 17-03-10 17:16

Hej.

Hvordan booter man en .exe fil fra et USB drev?

På forhånd tak.

- Tobias Hyldeborg
Twitter: TobyAndersen
Web: www.flavors.me/tobiashyldeborg
Blog: www.tobiashyldeborg.wordpress.com

Kommentar
Fra : peque

Dato : 17-03-10 17:18

Hey Toby.

Det du skriver er ren volapyk ??
Vil du boote din PC på en USB pen - eller vil du køre en exefil fra en USBpind ?
Der er stor forskel så en nærmere uddybelse må nok foretages inden vi kommer videre

Kommentar
Fra : toby-a

Dato : 17-03-10 18:32

Jeg har en .exe fil, som jeg gerne vil have lagt over på et USB, og derefter boote fra USB'en, så den køre .exe filen, før den starter op.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 17-03-10 20:05

Og hvad er dog det for en .exe-fil, der skal boote fra USB-en inden hvad? starter op ?

Kommentar
Fra : toby-a

Dato : 17-03-10 20:07

Det er et prg. der tjekker om der er noget galt med ens RAM, og er jeg rimelig sikker på der er. :) Ja! Inden computeren starter op. ;)

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 17-03-10 20:23

Ja så . Jeg vidste skisme ikke, at man kan tjække udstødningen på en bil, hvis motoren ikke kører . Men held med det, for dette går over min fatteevne , bortset fra at du også bliver nødt til at have startfiler mm på USB-dimsen sammen med kontrol-af-ram-programmet. Så bør du i biossen kunne sætte pc-en til at starte på den USB.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 17-03-10 20:26

http://www.eksperten.dk/spm/817640

Her er noget om at boote fra en USB-pen .

Kommentar
Fra : toby-a

Dato : 17-03-10 20:29

Citat
Ja så [Meget forvirret] . Jeg vidste skisme ikke, at man kan tjække udstødningen på en bil, hvis motoren ikke kører [Hihihihihi] . Men held med det, for dette går over min fatteevne [Hmmmm, ikk` godt!] , bortset fra at du også bliver nødt til at have startfiler mm på USB-dimsen sammen med kontrol-af-ram-programmet. Så bør du i biossen kunne sætte pc-en til at starte på den USB.

[Klovn]

Kan du sagtens. Det er sådan jeg har installeret Windows 7 på den lille. ;) Så jeg har lidt styr på det. :P

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 17-03-10 20:34

Jamen, så er jeg dæleme da inde på det rigtige spor med at have det ram-kontrol-program på samme boot-USB-pen. Start på boot/install-USB-en og kør ram-programmet .

Mvh Chris

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-03-10 20:41

Citat
Så jeg har lidt styr på det

Det må vist være med tryk på LIDT

Hvorfor skulle den bedre kunne "teste" RAM ved at boote ?????

Men som allere skrevet - lav USBen bootbar og kør exefilen...

Kan maskinen IKKE boote fra USB - så lav en bootbar CD og læg filen der

Jeg har dog svært ved at se at filen IKKE skulle kunne tjekke ram fra Win

Kommentar
Fra : toby-a

Dato : 17-03-10 20:49

Citat
Det må vist være med tryk på LIDT [Meget forvirret]

Hvorfor skulle den bedre kunne "teste" RAM ved at boote ?????

Men som allere skrevet - lav USBen bootbar og kør exefilen...

Kan maskinen IKKE boote fra USB - så lav en bootbar CD og læg filen der [Meget forvirret]

Jeg har dog svært ved at se at filen IKKE skulle kunne tjekke ram fra Win [Meget forvirret]

Det ved jeg ikke, men der må vel være nogle fordele ved at den bliver kørt før boot, ellers havde de vel lavet det som et alm. prg.
Jeg vil prøve at gøre den bootbar nu her.
Det ville være meget nemmere med en CD, men nu er det sådan at det er en netbook det skal køres på, som også står skrevet i spg.
Forstår ikke hvad du mener du til sidst?

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 17-03-10 20:56

Citat
Forstår ikke hvad du mener du til sidst?
Kør dog det program fra Windows, altså når pc-en er kørende , ik osse Refi?

Kommentar
Fra : toby-a

Dato : 17-03-10 20:59

Citat
Kør dog det program fra Windows, altså når pc-en er kørende [Blink] , ik osse Refi?

Det er derfor jeg stiller det her spørgsmål.. Den kan ikke køre, når min PC er inde i Windows, eller hvad man siger?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-03-10 21:04

Citat
men der må vel være nogle fordele ved at den bliver kørt før boot, ellers havde de vel lavet det som et alm. prg.

Næppe - og køre det FØR boot er UMULIGT Et eller andet SKAL boote

Hvis det absolut skulle boote - hvorfor har man så IKKE lavet det bootbart (på et eller andet medie)

Citat
Kør dog det program fra Windows, altså når pc-en er kørende , ik osse Refi?

Jo

eller kør det fra commandolinie hvis du absolut vil udenom Win....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-03-10 21:07

Citat
Den kan ikke køre, når min PC er inde i Windows, eller hvad man siger?

Det lyder ret besynderligt - kan du ikke lige komme med navnet på det program....

Er det et eller andet gammelt dos-program.....

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 17-03-10 21:21

Citat
Den kan ikke køre, når min PC er inde i Windows, eller hvad man siger?

Når pc-en er opstartet i Windows og dermed "kørende" .
Citat
det rigtige spor med at have det ram-kontrol-program på samme boot-USB-pen. Start på boot/install-USB-en og kør ram-programmet

Må kunne lade sig gøre!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-03-10 21:49

Du skal lave en DOS USB Pen, her er hvordan det gøres
http://www.thepcspy.com/read/bootable_usb_flash_drive

Så kopiere du dit ramtest program over på usb pen, booter op i dos, skriver ramtest.exe
forudsat at dit program hedder ramtest.exe og det ligger i roden af usb pen...

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-03-10 22:02

Her er vist et bedre link til oprettelse af usb boot pen
http://www.bay-wolf.com/usbmemstick.htm

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 17-03-10 22:10

Ski fint Klaudi. Det er altså la-sig-gørligt. Så smutter jeg. Ha en god nat I 2 .

Mvh Chris

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-03-10 22:19

Det burde da kunne lade sig gøre, det er jo li'som en floppy, og det memtest program skal køre i DOS for ikke at blive forstyrret af andre processer...

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-03-10 10:01

Du kan os bruge Hiren's Boot CD fra en USB pen
http://www.hirensbootcd.net/

Der er en masse nyttige programmer på, inklusiv MEMTEST...

Boot fra USB
http://www.hirensbootcd.net/usb-booting.html

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-03-10 10:32

Hos mig kan jeg starte op (boote) fra USB med hirens gode samling af værktøjer. ThankieHirens.
Min Zepto kan lave bootvalg under opstart med F12 inden indlæsning af styresystem.

Kommentar
Fra : toby-a

Dato : 18-03-10 10:34

Citat
Hos mig kan jeg starte op (boote) fra USB med hirens gode samling af værktøjer. ThankieHirens. [Glad]
Min Zepto kan lave bootvalg under opstart med F12 inden indlæsning af styresystem.

Ja, det kan min også, men du kan ikke uden videre bare boote fra en USB, du skal lave den bootbar først.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-03-10 10:50

Citat
men du kan ikke uden videre bare boote fra en USB, du skal lave den bootbar først.

Se det er jo det vi HELE TIDEN har sagt....

Det ved du tilsyneladende godt - HVAD er så problemet ?????

Hvordan du gør den bootbar er der jo masser af forslag om...

Kommentar
Fra : toby-a

Dato : 18-03-10 13:10

Citat
Du kan os bruge Hiren's Boot CD fra en USB pen
http://www.hirensbootcd.net/

Der er en masse nyttige programmer på, inklusiv MEMTEST...

Boot fra USB
http://www.hirensbootcd.net/usb-booting.html

Jeg forstår ikke hvordan det fungerer.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-03-10 13:54

Hvad er det du ikke forstår hvordan det fungerer?

Hvis det er installation af Hiren's BootCD, så er det bare at hente hirens filen,
og unetbootin-windows-408.exe og så læse vejledningen

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 18-03-10 15:01

Citat
Kan du sagtens. Det er sådan jeg har installeret Windows 7 på den lille. ;) Så jeg har lidt styr på det. :P

OBS!
Hvis du ikke har den USB-pen endnu - lav en anden, læg ramtest-programmet over på den, start pc-en fra USB-en og kør den ramtest. Så burde det lille problem være klaret, og du kan glemme alt om hirens mm .

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-03-10 15:12

Citat
Hvis du ikke har den USB-pen endnu - lav en anden, læg ramtest-programmet over på den, start pc-en fra USB-en og kør den ramtest.

Jeg tror ikke du har fattet en meter af det her hr. Chris, usb pinden skal gøres BOOTBAR

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-03-10 15:32

Eller på Engelsk...............bootable

Og her har jeg oversat det så godt jeg kunne:
http://www.bromley.dk/index.php?entry=entry070524-122347

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-03-10 15:46

Ja og hvis man ta'r den med Hiren's, sæt USB pen i PC,
kør unetbootin-windows-408 og vælg Hiren's iso fil og klik START

Kommentar
Fra : toby-a

Dato : 18-03-10 17:42

Citat
Eller på Engelsk...............bootable [Rækker Tunge]

Og her har jeg oversat det så godt jeg kunne:
http://www.bromley.dk/index.php?entry=entry070524-122347
[Glad]

Jeg har prøvet det dér HP halløj, 2 gange, og den kom med fejl begge gange.

Kommentar
Fra : toby-a

Dato : 18-03-10 17:47

Citat
Ja og hvis man ta'r den med Hiren's, sæt USB pen i PC,
kør unetbootin-windows-408 og vælg Hiren's iso fil og klik START

A' hva' for .iso-fil?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-03-10 18:39

Den iso-fil fra hirens som du har hentet.

http://www.hirensbootcd.net/download.html

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-03-10 18:39

Læser du ikke det man skriver, det er jo længe siden det link kom
http://www.kandu.dk/spg145939.aspx#1678849

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-03-10 18:50

Han har jo ikke hentet en skid, åbentbart

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-03-10 19:04

toby-a > ska' vi lave den boot USB og sende den.

Husk lige at med den bootUSB kan du destruere (slette) din harddisk på ca. 20 sec. ved brug af værktøjerne på forkert måde.

Kommentar
Fra : toby-a

Dato : 18-03-10 19:10

Citat
Læser du ikke det man skriver, det er jo længe siden det link kom
http://www.kandu.dk/spg145939.aspx#1678849

Jo.. Jeg læser hvad I skriver. Men jeg fatter ikke hvordan det fungerer det prg.

Citat
Han har jo ikke hentet en skid, åbentbart [Meget forvirret] [Nørd, i tvivl!]

Jeg har hentet alt, hvad samtlige brugere i denne tråd har henvist til.

Citat
toby-a > ska' vi lave den boot USB og sende den. [Hahahahaha]

Husk lige at med den bootUSB kan du destruere (slette) din harddisk på ca. 20 sec. ved brug af værktøjerne på forkert måde.

Må du meget gerne.
Ja, ved jeg, det er netop derfor jeg ikke bare gider lave alt muligt lort, så det går i kage, har jeg nemlig prøvet et par gange.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-03-10 19:18

Citat
der tjekker om der er noget galt med ens RAM, og er jeg rimelig sikker på der er

Så meget for så lidt

Hvis din komputer starter er der IKKE noget i vejen med dine RAM.....

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 18-03-10 19:23

Citat
usb pinden skal gøres BOOTBAR

Det er den da også, når den toby har, er brugt til at installlere Windows 7 med, ik?

Kommentar
Fra : toby-a

Dato : 18-03-10 19:26

Citat
Det er den da også, når den toby har, er brugt til at installlere Windows 7 med, ik? [Meget forvirret]

Desværre nej, da jeg har brugt den som en normal USB i mellemtiden.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-03-10 19:43

Ok så prøv at følge Klaudi.

Jeg går ud fra at du har hentet hirens boot CD som nu ligger i en mappe som isofil
Jeg går ud fra at du har været her:
http://www.hirensbootcd.net/usb-booting.html
Og hentet denne > Download unetbootin-windows-408.exe (4.25 MB) (hentes fra hjemmesiden)

Og så er du klar.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-03-10 19:45

Citat
Jeg har hentet alt, hvad samtlige brugere i denne tråd har henvist til.

Det passer så ikke helt, for så havde du nok ikke skrevet "A' hva' for .iso-fil?"

Hent Hiren's Boot CD
http://www.hirensbootcd.net/download.html

Og her LÆSER du hvordan det kan gøres til en Hiren's Boot CD USB
Boot fra USB
http://www.hirensbootcd.net/usb-booting.html

du skal bruge unetbootin-windows-408 til dette formål
http://www.hirensbootcd.net/files/unetbootin-windows-408.exe

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 18-03-10 21:02

Citat
Desværre nej, da jeg har brugt den som en normal USB i mellemtiden.

Da du ved, hvordan du laver en Win 7 inst. USB-pen, så lav den igen, og prøv den sammen med ram-testen på!

Men, som Refi skriver:
Citat
Hvis din komputer starter er der IKKE noget i vejen med dine RAM.....

og du har et problem med din pc, må det være noget andet, der er i vejen .

Mvh

Kommentar
Fra : toby-a

Dato : 18-03-10 21:06

Citat
Desværre nej, da jeg har brugt den som en normal USB i mellemtiden.

Da du ved, hvordan du laver en Win 7 inst. USB-pen, så lav den igen, og prøv den sammen med ram-testen på!

Men, som Refi skriver:
Citat
Hvis din komputer starter er der IKKE noget i vejen med dine RAM.....

og du har et problem med din pc, må det være noget andet, der er i vejen [Mundlam] .

Mvh

Til 2. citat: Det er noget pis. Han ved åbenbart ikke noget om det.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-03-10 21:17

Ja pc kan godt starte med dårlige RAM, og så lige pludsli' kommer der en fejl,
så går ud fra du vil stress teste ram med memtest...

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 18-03-10 23:57

Citat
Til 2. citat: Det er noget pis. Han ved åbenbart ikke noget om det.

Rolig nu, jeg/vi prøver bare efter bedste evne at hjælpe .

Men kan dette:
Citat
Da du ved, hvordan du laver en Win 7 inst. USB-pen, så lav den igen, og prøv den sammen med ram-testen på!

lade sig gøre?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-03-10 09:26

Ps.
Hirens boot CD 9.8 har for uden alle værktøjerne som kører i et DOS lignende styresystem, også et mini windows styresystem. Den kan sansynligvis også sættes på en USB pen.

Ps. vil du stresse dine ram / cpu så husk at holde øje med temperaturen.

Kommentar
Fra : toby-a

Dato : 19-03-10 09:48

Citat
Til 2. citat: Det er noget pis. Han ved åbenbart ikke noget om det.

Rolig nu, jeg/vi prøver bare efter bedste evne at hjælpe [Ked af det] .

Men kan dette:
Citat
Da du ved, hvordan du laver en Win 7 inst. USB-pen, så lav den igen, og prøv den sammen med ram-testen på!

lade sig gøre?

Nej, desværre. Jeg har nemlig brugt den som alm. USB i mellemtiden.

Kommentar
Fra : toby-a

Dato : 19-03-10 09:50

Citat
Ps.
Hirens boot CD 9.8 har for uden alle værktøjerne som kører i et DOS lignende styresystem, også et mini windows styresystem. Den kan sansynligvis også sættes på en USB pen.

Ps. vil du stresse dine ram / cpu så husk at holde øje med temperaturen.

Tak for tippene. Men det prg. jeg vil boote fra, kigger om der er nogle "dårlige" ram, og ved egentlig ikke hvad den gør efterfølgende, for at stoppe de dårlige ram. Men tak for det med temperaturen. :)

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-03-10 09:56

Du kan squ da ikke stoppe dårlige ram, du kan teste dem og så få en LOG fil der fortæller om de er OK eller IKKE OK, er de dårlige hedder det nye RAM

Helt ærligt, aner du selv hvad det er du roder med

Kommentar
Fra : toby-a

Dato : 19-03-10 10:43

Citat
Det passer så ikke helt, for så havde du nok ikke skrevet "A' hva' for .iso-fil?"

Hent Hiren's Boot CD
http://www.hirensbootcd.net/download.html

Og her LÆSER du hvordan det kan gøres til en Hiren's Boot CD USB
Boot fra USB
http://www.hirensbootcd.net/usb-booting.html

du skal bruge unetbootin-windows-408 til dette formål
http://www.hirensbootcd.net/files/unetbootin-windows-408.exe

Jeg kan ikke få det til at virke. Det er jo en .exe fil jeg skal boote fra, som jeg også har skrevet tidligere. Du kan kun vælge .iso fil fra unetbootin-windows-408. Når jeg så prøver alligevel, og starter op fra min USB, står der ikke andet "Default", og at den booter automatisk efter 10 sek..

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-03-10 11:33

Når du nu kan se der står Default, kan du så se der står "Start BootCD" lidt længere nede
rul ned (med piletast) og tryk ENTER

Nu kommer der en anden MENU

tryk 5 for Test tools og ENTER
tryk 1 for RAM test tool og ENTER
tryk 1 for MemTest og ENTER

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-03-10 11:40

Citat
Det er jo en .exe fil jeg skal boote fra

Man kan ikke boote fra en .exe fil.
En .exe fil skal køres når et styresystem som DOS, windows eller andet, er læst ind.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-03-10 14:41

JEG tror, at dét toby-a vil ..er:

Boot'e fra en USB

..og derefter tjekke hvorledes Windows - Ver. xxx håndtere den fysiske og virtuelle RAM ???

Dette er imidlertid IKKE muligt ...med de af mig bekendte værktøjer

Dét man kan ...er ... TADAAAA...

..at tjekke RAM konsistens mht. til den FYSISKE hukommelse (RAM) ... i ?

BIOS ..naturligvis!

Hvis dette er tilfældet? Så behøves intet program, boot USB pen ...eller no'et?

ALLE moderne BIOS'er laver et RAM check ...hvis der bed's om det
...og man ka' få resultatet vist på skærmen ved boot ...hvis man be'r om det
...eller os' er der no'et i dette spørgmål, som jeg har misforstået ? (...igen?)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-03-10 14:45

Igen kommer du ind med totalt volapyk "kloge åge" ta' og ryg en pibe mere

http://www.kandu.dk/spg145939.aspx#1678659

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-03-10 21:38

Nå, du har stadig ikke fundet ud af det, eller hva'

Kommentar
Fra : toby-a

Dato : 20-03-10 22:30

Citat
Nå, du har stadig ikke fundet ud af det, eller hva' [Meget forvirret]

Nej.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-03-10 22:42

Hvor mange gange skal du ha' det at vide, indtil nu er det vel 10-15 gange det er skrevet

Hent Hiren's Boot CD
http://www.hirensbootcd.net/download.html

Og her LÆSER du hvordan det kan gøres til en Hiren's Boot CD USB
Boot fra USB
http://www.hirensbootcd.net/usb-booting.html

du skal bruge unetbootin-windows-408 til dette formål
http://www.hirensbootcd.net/files/unetbootin-windows-408.exe

Sæt din USB i PC
Start unetbootin-windows-408 som du har hentet
i punktet ISO fil vælger du Hiren's BootCD ISO filen du har hentet
klik på OK
så ger der et minut eller 2
FÆRDIG
klik afslut

GENSTART PC

Når du nu kan se der står Default, kan du så se der står "Start BootCD" lidt længere nede
rul ned (med piletast) og tryk ENTER

Nu kommer der en anden MENU

tryk 5 for Test tools og ENTER
tryk 1 for RAM test tool og ENTER
tryk 1 for MemTest og ENTER

Kommentar
Fra : toby-a

Dato : 20-03-10 23:44

Citat
Hvor mange gange skal du ha' det at vide, indtil nu er det vel 10-15 gange det er skrevet

Hent Hiren's Boot CD
http://www.hirensbootcd.net/download.html

Og her LÆSER du hvordan det kan gøres til en Hiren's Boot CD USB
Boot fra USB
http://www.hirensbootcd.net/usb-booting.html

du skal bruge unetbootin-windows-408 til dette formål
http://www.hirensbootcd.net/files/unetbootin-windows-408.exe

Sæt din USB i PC
Start unetbootin-windows-408 som du har hentet
i punktet ISO fil vælger du Hiren's BootCD ISO filen du har hentet
klik på OK
så ger der et minut eller 2
FÆRDIG
klik afslut

GENSTART PC

Når du nu kan se der står Default, kan du så se der står "Start BootCD" lidt længere nede
rul ned (med piletast) og tryk ENTER

Nu kommer der en anden MENU

tryk 5 for Test tools og ENTER
tryk 1 for RAM test tool og ENTER
tryk 1 for MemTest og ENTER

Når jeg går ind i "Start BootCD" skriver den alt muligt lort, og til sidst står der så: "Loading boot sector... booting" - Efter et kvarter valgte jeg at slukke.. Kan det passe at det tager over et kvarter, at boote, eller hvad det er?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-03-10 09:00

Nej der skal ikke gå så lang tid, et halvt minut eller deromkring, jeg opgi'r og jeg tror os du skal opgive det projekt

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-03-10 09:48

Altså - en lille forklaring på boot og exe

Fra helt slukket comp.

start
den indbyggede bios kigger efter boot på de medier som er sat til comp.
.........medier som CD / harddisk / USB / netværk / OSV
den første boot som den møder får lov til at arbejde
.........på en harddisk ligger der en lille boot som sætter gang i styresystemet eks. windows
styresystemet kan så sætte gang i forskellige exe filer
.........der findes flere styresystemer som kan håndtere exe filer
når styresystemet DOS sættes i gang kan DOS baserede exe filer håndteres.

Derfor kan du kun køre en DOS fil/program når DOS er sat i gang.
En exe fil kan være en DOS-exe fil

Hvis du ikke følger de anvisninger du har fået ......................... kan det ikke lade sig gøre.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-03-10 15:45

Eyvind -> PAS NU PÅ ...at DU ...ik' os' bli'r kaldt: Kloge Åge ???

..ved; at komme med dine; kommentarer/foreslag/bemærkninger/indlæg
Citat
Hvis du ikke følger de anvisninger du har fået ......................... kan det ikke lade sig gøre.

Dét kommer selvfølgelig an på hvilke anvisninger ..osv.
</KLOGEÅGE>

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-03-10 13:04

Du kan jo prøve med dette her, når nu der ikke er noget af det andet der virker???

MemTest is a RAM reliability tester that runs under Windows. It evaluates the ability of your computer to store and retrieve data accurately.

http://hcidesign.com/memtest/

Citat
Eyvind -> PAS NU PÅ ...at DU ...ik' os' bli'r kaldt: Kloge Åge ???

Tror Eyvind har mere forstand på det end dig "klåge åge"

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-03-10 14:18

Jeg har såmænd ikke så meget forstand men jeg lytter alle mulige steder.
Og så hedder jeg slet ikke Åge.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-03-10 14:24

Citat
Og så hedder jeg slet ikke Åge

Det gør jeg godt nok

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-03-10 15:28

Det er vist på tide at komme ud af det her....

Håber fjernelse af "flueben" virker

Kommentar
Fra : molokyle