/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Godt nok??
Fra : Black_megan
Vist : 514 gange
35 point
Dato : 14-03-10 19:07

Hey folkens :)

Min mor mener, at jeg som hendes søn har medfødte evner for at afgøre, hvad der er godt og skidt, hvad angår bærbare.. :)

Nogen der kan sige noget positivt/negativt om den her bærbare:

http://www.fcomputer.dk/?show=products_show&product_id=33834

Den skal ikke kunne det vilde: skriveprogrammer, musik, surfe på nettet, mail.. Men de ting må den så også gerne kunne rimelig stabilt.. hun vil jo meget gerne holde sig omkring de 3500, så hvis nogen har andre forslag - be my guest! :)

på forhånd tak :)

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 14-03-10 19:09

Din mor har sikkert ret.

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 14-03-10 19:16

Du kender jo selv svaret

Citat
Min mor mener, at jeg som hendes søn har medfødte evner for at afgøre, hvad der er godt og skidt, hvad angår bærbare..

Kommentar
Fra : Black_megan

Dato : 14-03-10 19:21

hvad skal det betyde? Holder i med mig i at det lyder godt? Var altså ikke for at være flabet eller noget jeg spurgte.. kunne godt være jeg tog fejl.. ved ik vildt meget om det :)

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 14-03-10 19:40

Den lyder som et godt køb for din mor.

Og hils din mor fra mig og sig til hende at hun har en dejlig søn.

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 14-03-10 19:48

Citat
Ubesvarede 1
- Besvarede 8
- Annullerede 9
- Slettede 0
Ialt 18

Jo du er flabet

Kommentar
Fra : fusses

Dato : 14-03-10 20:11

hej

Hvis du skulle have lidt modspil skulle det være at maskinen har lidt lidt ram.... og jeg har fundet noget med lidt mere fremtid er pt. med 4 men kan opgraderes helt op til 8gb

http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=717349

Fusses

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 15-03-10 00:04

Toshibaen ser da fornuftig ud.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 15-03-10 20:14

De er faktisk lige gode omend der er 4 GB ram i Toshibaen som er at foretrække. Men så se batteritiden i den den er blot 2-3 timers mens HP har 4 timer. Uha det er svært at vælge