/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Lidt underholdning!
Fra : Cathcart
Vist : 1147 gange
60 point
Dato : 13-03-10 22:13

Der var en mand. der ville købe et par trusser til sin kone, men manden havde kun tusind-krone-sedler, og det kunne kasse-damen ikke give tilbage på. Så han måtte over til den nærmeste bank og få vekslet. Da han så kom igen, var der en rigtig lang kø. For at undgå at stå i kø råbte han til damen, der havde handlet med ham:
"Nu kan du godt tage trusserne ned, jeg har fået kontanter!"

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 13-03-10 22:22

den må kunne gøres bedre :(

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 13-03-10 22:28

Citat
den må kunne gøres bedre

Jamen, så gør det dog .

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-03-10 22:29

Den hvide missionær i Afrika blev kaldt til høvdingen, som var rasende:

Min søster har lige født en hvid baby.
Du er den eneste hvide mand her, så du må dø for din ugerning.

Jamen, høvding, sagde missionæren nervøst, den slags kan jo ske.
Se nu f.eks. de får derhenne.
Kan du se det sorte får det er det eneste i hele flokken?

Okay, svarede høvdingen, hvis du ikke siger noget, gør jeg heller ikke ...

Accepteret svar
Fra : Smokei

Modtaget 70 point
Dato : 13-03-10 22:42

En kvinde spørger sin mand om penge til en plastikoperation, hun vil have sine bryster gjort større.
Det er slet ikke nødvendigt, siger manden. Du skal bare gnide dig mellem brysterne med toiletpapir hver dag.
Hvad i alverden skulle det dog gøre godt for??
Det har da ellers virket på røven.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-03-10 22:44

Sygeplejersken: Hvordan fik du de hudafskrabninger?
Den fulde Patient: Jeg faldt ned af brandbilen.

Sygeplejersken: Og bulen i panden?
Den fulde Patient: Ja, jeg blev ramt af en svane.

Sygeplejersken: jamen dog, hvad kan det være at du har fået revet hår ud?
Den fulde Patient: Jeg hang fast i en UFO.

Sygeplejersken, som efterhånden var ved at miste tålmodigheden: Nå da, Hvad skete der så bagefter?
Patienten: Så blev karusellen slukket.

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 13-03-10 23:23

Smokei, den skrev Morten Ingemann for nogle år siden, men det bliver den jo ikke dårligere af

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-03-10 23:42

Hun: Doktor, folk udnytter mig både menneskeligt og seksuelt.

Lægen: Sludder, men gør lige rent i konsultationen, mens jeg henter kaffe - Og læg så tøjet på briksen bagefter.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 13-03-10 23:42

Citat
den må kunne gøres bedre :(

"Smid trusserne henne på bordet dér, jeg har fået kontanter."

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-03-10 12:46

Jeg ka en tragikomisk en .....Klumme.....

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 14-03-10 17:21

En anden trussevits...sakset fra google

En mand køber julegave til kæresten

En ung mand vil købe en julegave til sin nye kæreste. Da de ikke har kendt hinanden særlig længe, bestemmer han sig for et par handsker, da han føler, at det vil være passende romantisk, men ikke for personligt.
I selskab med kærestens søster går han i Magasin og køber et par hvide handsker. Søsteren købte et par trusser til sig selv. Under indpakningen forveksler ekspedienten pakkerne, så kærestens søster får handskerne og han trusserne. Uden at kontrollere indholdet sender den unge mand gaven til sin kæreste sammen med følgende tekst:

"Jeg valgte disse, da du normalt ikke har nogen på når vi går ud om aftenen. Havde det ikke været for din søster, havde jeg valgt en lidt længere model med knapper, men hun bruger de korte, der er lettere at tage af. Disse er i en sart farve, men damen, som jeg købte dem af, viste mig sine egne, som hun havde brugt de sidste tre uger, og de var kun ubetydeligt beskidte. Jeg fik hende til at prøve dine og de passede hende udemærket.

Jeg ville ønske, at jeg kunne være der for at sætte dem på dig første gang, da der højst sandsynligt kommer til at være andre hænder, der kommer i kontakt med dem, inden vi ses igen. Husk at blæse luft i dem inden du lægger dem væk, da de højst sandsynligt bliver fugtige under brug.

Tænk på hvor ofte jeg vil kysse dem gennem året, jeg håber, at du vil have dem på for mig fredag aften.

P.S. Den sidste nye mode er at bære dem nedrullet med lidt pels synlig."

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 14-03-10 21:36

Citat
bære dem nedrullet med lidt pels synlig

Er der virkelig nogen, der har "pels" i vore moderne tider ?

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 14-03-10 21:43

En mand kommer ind på et bordel og vil have noget. Han har desværre kun en halvtresser, så han forhører sig hos bordelmutter, om hun kan tilbyde noget. Ja, siger hun, Jeg kan godt tilbyde noget for en halvtresser, så bare lig dig op på sengen. Han ligger der omkring 10 minutter, hvor der intet sker. Lidt efter kommer han til at kigge op i loftet, og ser et skilt med teksten: "SELVBETJENING!"

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-03-10 22:06

så ka' han lære det!

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 16-03-10 20:44

UPS - forkert forum . Skulle ha været under Sex & Samliv

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 16-03-10 20:55

Puslen på høloftet
Landmandskonen til sin 15 årige datter og stalddrengen:
Hvad laver i oppe i høet, børn..?
Vi boller , mor!
Nårh , gudskelov , jeg troede i legede med ild...

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-03-10 22:23

Postbudet har 10 års jubilæum og bliver inviteret ind til kaffe af den smukke unge Fru Jensen.
Efter kaffen spørger hun ham om han er til analsex.
Det er han, og de tager en ordentlig omgang.
Da de er færdige giver hun ham en tyver og siger
- Tillykke med jubilæet.

- Øhh, hvorfor skal jeg have en tyver?

- Jeg spurgte min mand, hvad vi skulle gøre i anledning af dit jubilæum. Han sagde "op i røven med ham! Stik ham en tyver".
Kaffen var min egen ide!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-03-10 14:39

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-03-10 16:04

En af byens eftertragtede ungkarle modtog et brev fra en bekendt, hvis indhold lød:
"Efter at have erfaret, at du inden mit ægteskab havde et meget nært forhold til min kone, forbyder jeg dig hermed at sætte dine ben i vort hjem."

Ungkarlen svarede:
"Jeg bekræfter hermed at have modtaget et eksemplar af Deres rundskrivelse."

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-03-10 16:07

På bryllups natten.
Kone: " Jeg har kendt mange mænd før dig".
Så svarede manden: " Det har jeg også, så du kan godt vende røven til med det samme".

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-03-10 17:08

Så var der manden, som kom ind til barberen og bestilte en pakke kondomer:
- "Ja så gerne," siger barberen. "Hvilken størrelse bruger du?"
- "Det ved jeg ikke," siger manden. "Er der da flere størrelser?"
- "Ja, men hvis du er i tvivl, så kan du gå ud i min baggård, der er opsat et plankeværk med huller i forskellig størrelse, og oven over er der skrevet et nummer. Du kan så prøve hvilken en der passer til dig."
Som sagt så gjort.
Der var bare det, at barberens nabokone havde opdaget, at der kom en sådan fyr ind af hullerne engang imellem. Så derfor stillede hun sommetider sin bagdel op af stakkittet.
Der gik et stykke tid og manden kom pustende og godt rød i hovedet tilbage til frisørsalonen.
- "Nå," sagde barberen, "hvilken størrelse vil du så have?"
- "Til helvede med størrelsen, men hvad koster plankeværket?"

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 18-03-10 00:36

For hulen da, hvor Klaudi sjofler denne tråd til .

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 18-03-10 03:03

Vedr. sunowichs malplacerede indlæg
Citat
Jeg ka en tragikomisk en .....Klumme
Hold da op...Har googleidioten mon selv fundet på den??? Såååå flot

Gud ved hvordan han lige fik mig rodet ind i denne tråd??

Det synes at være åbenlyst, at landsbytossen blot ude på at fucke tråden / Kandu op. For satan, hvor er den landsbytosse dog usympatisk og dum som et brædt

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-03-10 07:50

Narh jeg er jo ikke alene om det, hr. Chris

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 18-03-10 11:20

Næææ her går det godt og morsomt

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 18-03-10 14:45

Efter at de havde haft sex, kælede hun for hans lem.
Vil du havde sex igen? spørger han.
Nej, jeg beundrer bare din pik, for sådan en havde jeg også engang...

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 18-03-10 17:35

Den lille forskel på mænd og kvinder:
Når en kvinde smider tøjet tænker en mand: så for satan, nu er der sex i luften......
Hvad tror du en kvinde tænker når en mand smider tøjet?

.......... Så for satan.... nu kommer der mere vasketøj!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-03-10 22:29

Christa.N - så ka' han lære at vaske tøj.....

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 19-03-10 00:25

Christa.N

Du glemte da noget, når vi mænd ser den nøgne kvind: så for satan, nu er der sex i luften......

Gæt selv, hvad du glemte .

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 19-03-10 10:34

Oh ha Cathcart, hvad er det jeg har glemt ?
- hvad ville i mænd tænke ?

Hvis det er noget plat værkstedshumor er det så noget i retning af:
-så går jeg sku' også ind til lillemor og gi'r hende en klapser i måsen og husk så, en lille fjer er erotisk en hel høne er perverst (brovtende mandelatter)

Fortæl det !!!!!
hvad har jeg glemt

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 19-03-10 16:13

Hvorfor putter blondiner P-piller op i næsen?

- for ikke at få snotunger..

Og Christa. Du havde da bare glemt denne smiley: . Ik andet .

Mvh Chris

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 22-03-10 11:23

En blind mand kommer ved en fejltagelse ind på en bar for kvinder.

Han famler sig frem til en barstol, og bestiller en drink, uvidende om at han er genstand for alles opmærksomhed.

Efter et stykke tid råber han til bartenderen.

"Hej, vil du høre en rigtig god blondine vittighed.?"

Der bliver øjeblikkelig dødstille i hele baren.

Kvinden ved siden af ham, siger med en meget dyb skurende stemme.

"Før du nu fortæller den vittighed, så er der lige noget du skal vide.

1. Bartenderen er blondine.

2. Udsmideren er blondine.

3. Jeg er en 1,95 m. høj, 110 kg tung blondine med det det sorte bælte i karate.

4. Kvinden der sidder ved siden af mig, er blondine og vægtløfter.

5. Damen på din højre side er også blondine og tidligere elitebryder.

Så tænk dig nu rigtig godt om HR.!

Har du stadig lyst til at fortælle den blondine-vits.?"

Den blinde mand tøver lidt, tager så sit glas og siger.

"Næ... ikke hvis jeg skal forklare den fem gange bagefter."

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 22-03-10 12:01

Ohhh, han Er virkelig blind - ti hi - er han eliteløber?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 24-03-10 21:24

Klog snak mellem to kvinder:
- Ved du, hvad sikker sex er?
Det er, når man tager 3-4 mænd med hjem for at være sikker på, at i hvert fald den ene kan noget!

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 25-03-10 23:25

Hvordan kan man se, at en blondine er stresset?
Hun har tamponen bag øret, og guderne må vide, hvor hun har blyanten?

Hvornår trænger man til en slankekur?
Når man kommer cyklende i sin gule regnfrakke, og folk på fortovet tager deres buskort frem

Godkendelse af svar
Fra : Cathcart

Dato : 26-03-10 18:47

Tak for svaret Smokei. Og god weekend .

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 26-03-10 18:56

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 26-03-10 20:08

Selvtak