/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Hvilken film er det?
Fra : Iboga
Vist : 597 gange
150 point
Dato : 12-03-10 19:16

Hej!

Jeg søger en film, fra enten 2008 eller 2009.

En pige fra UK bytter hus med en fra USA (Vist nok) hvor hun møder mr.perfekt.
Den hører vist ind under romatisk film ;)

Anyway, de 2 kvindelige hovederoller kan jeg ikke huske udover at de høre til på de kendtes side.

Jeg var selv ude i noget Jennifer Aniston /Carmen Diaz, men synes ikke at jeg kunne finde noget der matcher på imdb.

Håber der er nogen der kan hjælpe mig ud fra mine sølle informationer.

Takke og nejer!

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 160 point
Dato : 12-03-10 19:25
Kommentar
Fra : jeanettesmor

Dato : 12-03-10 19:39

Det er The holiday med Cameron Diaz, Kate Winslet, Jude Law og Jack Black.

Godkendelse af svar
Fra : Iboga

Dato : 12-03-10 23:57

Hold da op.

Det var da helt fantastisk. Og så hurtigt.

Det er lige den, og så havde jeg ret i Carmen Diaz, synes bare ikke at jeg så den.

Jamen Ans var først, så han/hun får point.

Tak for hjælpen!