/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Film figure
Fra : CerwinVega
Vist : 643 gange
60 point
Dato : 11-03-10 22:09

Jeg søger efter et godt sted at bestille eller købe nogle film figure, men helst fra aliens filmene.

Indtil vidre har jeg fundet denne side: http://www.starstore.com/ men jeg ved ikke noget om den. så jeg ville lige høre om der er nogen som har bestilt derfra før ?

Links til andre steder / butikker her i Danmark modtages gerne

Kommentar
Fra : Iboga

Dato : 12-03-10 19:20

Hvad med Fantask?

www.fantask.dk/

:)

Kommentar
Fra : CerwinVega

Dato : 12-03-10 21:04

syntes ikke de har noget at byde på

Kommentar
Fra : jeanettesmor

Dato : 13-03-10 18:07

Du kan gå på google og skrive en bestemt navn i søgefeltet, f.eks.
indiana jones figurer, eller star wars figurer, eller hvad du ønsker.

Så dukker mange sider op og du skal bare kikke på dem du gider. Der er masser af figurer, men dem jeg har set, får man ikke ligefrem smidt i nakken.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 13-03-10 19:21

Prøv www.ebay.com