/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Synkonisere musik fra mobil til PC.
Fra : axelbjarne
Vist : 462 gange
100 point
Dato : 07-03-10 05:40

Jeg har købt mig en ny Nokia mobil, som kan det hele, sms, mms, musik, blue tooth osv.

Desværre vil min computer slet ikke synkronisere musik fra mit Mediabibliotek til enheden.

mvh.
axelbjarne

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 07-03-10 07:48

Synd

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 07-03-10 09:17

Brug evt MediaMonkey, det kan rigtigt mange ting, jeg bruger det til min ipod
http://www.filehippo.com/download_mediamonkey/

Kommentar
Fra : bluesky

Dato : 07-03-10 11:01

Hejsa,

Nu skriver du ikke hvilken Nokia model det er at du har men hvis du installerer Nokia Ovi Suite herfra http://www.nokia.dk/ på din pc samt mobil er der ikke nogen problemer med at synkronisere musik så længe enhederne er i nærheden af hinanden via Bluetooth eller det medsølgende USB kabel (anbefales til musik p.g.a. datamængden)

Bluesky
P.S. her kan du også downloade kort som i Ovi er blevet gratis

Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 07-03-10 12:15

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-03-10 12:40

Velbekommen