/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
iphone - går den selv på nettet?
Fra : claire
Vist : 970 gange
200 point
Dato : 06-03-10 23:36

Hej

jeg har lige fået en iphone, og jeg synes jeg har hørt om at telefonen selv logger på nettet og henter opdatering, hvordan kan jeg undgå dette?

jeg bruger wi-fi hjemme og har slået data-roaming fra? er det godt nok?

jeg ved godt at når jeg bruger app. der går direkte på nettet at jeg skal betale hvis jeg ikke er i nærhende af wi-fi.

Jeg vil gerne undgå at få en stor telefon regning.

På forhånd tak

Accepteret svar
Fra : thyfoon

Modtaget 210 point
Dato : 06-03-10 23:48

Hej calir

har du gjort det som skrevet så er du sikkert IKKE at få en stor regning.
Har du såkalte bogmærker ligge som eks ekstra bladet og du klikker på den eller bruger safari så går den på nettet. Der er mange ting med en iPhone som man skal huske på. Men sende mig en PB så skal jeg skrive og forklare det for dig. Dette her er skrevet fra en iPhone kh thyfoon og tillykke med den nye Tlf der demange timers underholdning i den

Godkendelse af svar
Fra : claire

Dato : 06-03-10 23:53

Tak for svaret thyfoon.

jeg ved ikke hvordan man sender en PB her på kandu, men tak for din hjælp

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 06-03-10 23:56

Gå op og klik på min profil så kan du

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-03-10 00:27

Thyfoon, dit sidste svar ser spørger ikke efter spørgsmålet er lukke, så prøv du at skrive hende en PM

Man får ikke selv mail til sine spørgsmål efter det er lukkket