/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Andre operativsystemer / Spørgsmål
10  miritdk 585
Programmet Browservalg ??
Fra : swarn
Vist : 1001 gange
200 point
Dato : 06-03-10 16:29

Lige et spørgsmål fra en ikke PC nørd

Som overskriften siger browservalg, hvad er det, og er det noget man skal/kan bruge, jeg har Windows XP Service Pack 3 på maskinen, jeg har læst lidt på denne side: http://support.microsoft.com/kb/976002 fra Microsoft men jeg bliver ikke kloger, er der nogle der kan sige hvad jeg er bedst tjent med eller hvad. Lige til sidst, hvordan kommer man af med det gule skjold der ligger i proceslinjen om den opdatering.

Håber på lidt Info.

På forhånd tak
Hilsen Hans/Hvidovre

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 06-03-10 16:34

EU har tvunget Microsoft til at gå med til at bryde deres eget monopol når det gælder browsere.

Du behøver slet ikke at foretage dig noget, du kan bruge din maskine som den er nu. Men andre vil måske også have en anden browser så de kan skifte mellem dem.

Du kan sagtens have mere end en browser, du skal bare vælge en som standard.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-03-10 16:42

Her er en tråd om browservalg
http://www.kandu.dk/spg145546.aspx

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-03-10 21:41

Det 'gule' skjold slipper du af med ved at installere opdateringen og genstarte computeren.

Browservalget ved opstart slipper du af med ved at vælge din standardbrowser.

Slet browservalgs'-tingesten' fra dit skrivebord og tøm papirkurven.

Vælg så:

Start -> Kør... -> skriv; msconfig -> tryk; [Ok] -> vælg fanen; 'Start' -> Fjern fluebenet fra henvisningen til browserchoise

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-03-10 21:44

UPS.... browserchoice

-> tryk [OK]

..og genstart.

Efter opstart sætter du fluebenet i den grå dialogbox og trykker på knappen.

Nu bliver du ikke længere mødt af browservalget ved opstart.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-03-10 22:27
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-03-10 19:36

swarn -> Har du fundet din yndlingsbrowser nu?
</MOLOKYLE>