/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
www.kogebogen.dk
Fra : Krummen
Vist : 1150 gange
100 point
Dato : 05-03-10 08:43

Nå jeg kan se at Kandus automatiske annulleringsteknik har fjernet tråden som aktiv.

Men så blir den bare ført videre her, i håb om at platuglen fra denne plagiatkogebog indser at det er usmageligt og ulovligt på den måde at kopiere en mas og selv tage æren for diverse opskrifter

http://www.kandu.dk/Spg142595.aspx

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 05-03-10 22:06

Der er ikke en eneste der har skrevet i din tråd. Det er synd for dig.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 05-03-10 22:38

Orkkkkkk Der er ikke noget der er synd for mig, så dit varme hjerte skal ikke ynke mig granner. Platuglen skal bare eksponeres...og så kan han jo hive mig i retten, hvis han syns han har råd til at tabe en sag.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 05-03-10 23:20

Han er folkepensionist, så jeg tror ikke han har så meget at rutte med. Han kan selvfølgelig have en god pension.
Så jeg tror ikke han anlægger en sag.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 06-03-10 01:31

Jeg ville da ønske han gjorde det.

Kommentar
Fra : Wolf10

Dato : 06-03-10 14:03

Jagten på platugler må jages hele året

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 09-03-10 22:38
Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 22-03-10 13:44
Kommentar
Fra : nusa

Dato : 10-05-10 09:52

Til Krummen
Hvad er du egentlig så tosset over m.h.t. kogebogen?
Går der noget fra dig?
Har manden bag kogebogen fordel af den rent økonomisk, så det er misundelse du lider af?
Har du ikke - lige som alle os andre - en fordel ved at kunne gå ind og finde en opskrift i kogebogen?
Jeg forstår ikke helt din holdning i dette, - måske kan du forklare mig det?
mvh nusa