/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Spørgsmål
10  CLAN 640
PPPoE langsom i ME
Fra : davker
Vist : 435 gange
100 point
Dato : 29-04-03 07:24

Når jeg starter min PPPoE opkalsprofil op i Windows ME, så går der en evighed inden den er færdig, selv efter jeg kan se at forbindelse er igang, er programmet stadig ikke færdigt. Er der en måde, eller et bedre opkaldsprogram end det TDC har givet med, man kan bruge/gøre så man kobler hurtigere på ved opstart??

Kommentar
Fra : Mr.R

Dato : 03-05-03 14:50

Du kan sætte den til at koble automatisk på hver gang i starter Windows.
Det var vist så`n jeg gjorte det, jeg havde nemlig samme problem.. men vi er ikke de eneste.

Med venlig hilsen Mr-R

Kommentar
Fra : davker

Dato : 03-05-03 16:13

Der må være et eller andet

Kommentar
Fra : davker

Dato : 03-05-03 16:14

I linux kørte det hele meget hurtigere, da jeg kørte med Mandrake 9.0

Kommentar
Fra : Mr.R

Dato : 03-05-03 16:28

Jeg ved ikke hvorfor, Tdc har noget kundeservice her.. www.privat.tdc.dk/artikel.php?dogtag=tdc_p_int_bred_faq

Kommentar
Fra : valleystone

Dato : 29-05-03 20:35

Drop ME det har aldrig virket optimalt

Accepteret svar
Fra : MGOAS

Modtaget 100 point
Dato : 30-05-03 00:46

Ja drop Windows ME! Hvis du ikke allerede viste det, så står ME for More Errors.
Kør Windows XP i stedet. Det virker!!

Godkendelse af svar
Fra : davker

Dato : 30-05-03 15:06

Tak for svaret MGOAS. Bedre kan det sikkert ikke gøres.