/ Forside/ Teknologi / Udvikling / HTML / Spørgsmål
10  miritdk 1110
Indtastnings menu og kalender
Fra : boje1904
Vist : 481 gange
50 point
Dato : 03-03-10 10:20

JEG har behov for at kunne lave en besked som indeholder nogle forud definerede tekster eller man skal kunne skrive sin egen tekst. Ideen er at bruge det til nogle filer som andre skal ligge på vores fælles server, de skal kunne vælge mellem *Bestyrelsesmøde *Generalforsamling *Avis * valgfri tekst. Hvordan laver man en sådanne funktion???

Anden del er at jeg skal bruge en kalender; men det skal være en kalender på tal. Jeg har set at man kan lave et felt hvor der er 2 pile en + og et -. Henholdvis til at ligge til eller trække fra. Hvordan laver man det????

Kommentar
Fra : mikael.beck

Dato : 04-03-10 20:37

Hvilket program er din hjemmeside lavet med?

Kommentar
Fra : o1pedersen

Dato : 25-03-10 16:29

mikael.beck <- Det kan være fuldstændig lige meget, da det er koderne :)

Svar: Nu må du ikke tackle mig ned, men hvis jeg forstod dit spørgsmål rigtig, skal folk kunne åbne nogle dokumenter??? Eller skal de oprette?? Hvis de skal oprette dem er det nok nemmest og lave noget med PHP.. Hvor imod at hvis det er hvor de bare skal åbne dokumentet er det jo bare et link til dokumentet.
Håber jeg forstod rigtig. Følger med i tråden,