/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
SUPPEKUR 28 FEB 2010
Fra : sofiet
Vist : 515 gange
20 point
Dato : 27-02-10 15:36

Hej ville høre om nogen er friske på at starte suppekuren med mig imorgen?

Jeg har været på den flere gange med gode resultater. Men har de sidste måneder taget 10kg på af usund mad og slik.

Startvægt 58kg højde 160

:)

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 27-02-10 20:42

er du så ikke slank nok

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 27-02-10 20:42

for hvis du har været nede på 48 kg til dine 160 cm har du da været al for tynd

Kommentar
Fra : sofiet

Dato : 27-02-10 20:49

nej ligner faktisk en gravid i 5måned og kan ikke passe noget af mit tøj mere:( alt jeg har taget på er alt fedt:(

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 27-02-10 23:22

så skal du da ikke på slanke kursus så skal du da styrke træne så og så kondi træne samtidig så forsvinder fedtet helt af sig selv og bliver erstattet af muskler fordi du forbrænder og styrker samtidig isten for det pjat med slanke kuer mig her og der det er kun at udsætte problemet til "man får tid til at gå på en næsten permanent kur " alså leve sundt det meste af tiden (er ligt i tivl om der er en myte eller ej at hvis man har meget fedt får man mange muskler ved styrke træning ALENE men det er en anden snak)

Kommentar
Fra : sofiet

Dato : 28-02-10 20:37

jo ved jeg skal træne osv, men lige nu starter jeg med det her, så jeg føler mig lettere og har mere energi til mortion:) For det fik jeg sidste gang:)