/ Forside/ Teknologi / Hardware / Server / Spørgsmål
10  Uffe29 470
Netgear Stora MS2110
Fra : ppk
Vist : 3061 gange
490 point
Dato : 27-02-10 13:55

Hej

Har købt en af ovenstående, og nu vil jeg gerne høre om der er nogen steder man kan downloade en DANSK manual ?

Jeg har ledt forgæves i nogle dage

Hilsen
PPK

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 27-02-10 18:20

Jeg har også ledt og ledt og har ikke fundet den på dansk desværre. Men hvis du orker kan du jo hente den inde på Netgears hjemme side på engelsk og bruge google translate til at oversætte med

Kommentar
Fra : Fijala