/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Lars Hjortshøj
Fra : 5705
Vist : 1130 gange
95 point
Dato : 27-02-10 10:26

Hej.
Kan i hjælpe mig med at finde,den optagelse eller udsendelse hvor L.H. taler inder over en plade hvor der en kvinde/pige, synger/taler.Det er noget med en der spiller trompet og det er L.H. ikke helt tilfreds med.
m.v.h.Henrik

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 27-02-10 10:43

Den blev lavet på P3 for en del år siden, prøv at finde nedenstående cd, der er den på, ellers kontakt DR med henblik på køb.

Strax - Touch & Go: Would You

Ligger på "Det man hører er man selv" cden.

Her er link til den dobbelt cd hvor du kan finde den.

http://netbutik.dr.dk/default.aspx?c=Item&category=197&item=4498

Kommentar
Fra : 5705

Dato : 27-02-10 10:52

Hej.
Det må jeg nok sige, det var godt nok hurtigt at hjælpen kom.
Jeg siger mange TAK for hjælpen.

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 27-02-10 10:53

Kan se at du har haft problemer med at annullere spørsmål, og kan se at du i den grad også har fundet ud af at gøre det. Hvis du nu skulle være itvivl om hvordan man acceptere et spørgsmål, så trykker du bare på accepter og tildeler stjerner derefter. Så det er ikke et must at annullere alle spørgsmål

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 95 point
Dato : 28-02-10 13:36

Citat
- Ubesvarede 1
- Besvarede 2
- Annullerede 23
- Slettede 0
Ialt 26

Citat
Jeg siger mange TAK for hjælpen.

Så afslut dog dit spørgsmål ....

Godkendelse af svar
Fra : 5705

Dato : 28-02-10 15:32

Tak for svaret piaskov.

Kommentar
Fra : 5705

Dato : 28-02-10 15:37

Hej.
Jeg håber det er i orden nu.Ellers må i give mig et tlf. jeg kan ringe på.
Det er muligt at en af de andre 4 brugere, før har kunne finde ud af at lukke spørgsmålet af.
Jeg er bare ikke nogen Ørn til det....

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 28-02-10 16:17

Christ... du skal accepetere det svar du er tilfreds med ! Går udfra det var mit første svar og ikke det du har accepteret.

Måske du skulle sætte dig bare en lille smule ind i tingene, når nu andre prøver på at hjælpe dig.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 28-02-10 16:27

Citat
Måske du skulle sætte dig bare en lille smule ind i tingene, når nu andre prøver på at hjælpe dig.

Det har du ret i ...det var også bare for at gøre opmærksom på at dit svar skulle accepteres.
Laver en tråd til dig .