/ Forside/ Karriere / Offentlige / Klageinstanser / Spørgsmål
10  rotw 300
Advarsel
Fra : finnhans
Vist : 1067 gange
100 point
Dato : 27-02-10 04:54

Jeg er ikke helt klar over om dette falder udenfor kandu-normale spørgsmål/tips, men se engang her:
Jeg har igennem 2 mdr. jævnligt sendt spørgsmål til "support@ventusdesign.com" fordi min gps-data-logger ikke kan godkende det medfølgende serienummer ved installationen - men ingen reaktion fra dette såkaldte supportcenter.
Så hvis andre ved, hvordan man får et svar ud af dette firma - vil jeg være utrolig glad for et tips.
Finn

Accepteret svar
Fra : Kortoververden

Modtaget 100 point
Dato : 27-02-10 08:47

Har du prøvet at ringe til dem?

Company Name:     Xeecom Aps
Street Address:    Arresoevej 48
City:    Risskov
Province/State:    Denmark
Country/Region:    Denmark
Zip:    8240
Telephone:    45-7210-0082
Fax:    45-35-357445

Kommentar
Fra : transor

Dato : 27-02-10 15:25

Den fyr har en stribe firmaer og telefonnumre
Det lugter ikke godt.

Lej en rokker hvis du skal have pengene igen.
Softwaren er sikkert uoriginal til et kinesisk kopiprodukt. Du får det næppe til at fungere.

Godkendelse af svar
Fra : finnhans

Dato : 20-03-10 18:19

Tak for svaret Kortoververden. -næ der svares heller ikke på deres telefon så