/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
mønsterpapir??
Fra : jetteirene
Vist : 821 gange
57 point
Dato : 26-02-10 18:26

Jeg har efter lang tid taget syning op igen, da jeg nu går hjemme og har tiden til det, men da jeg er dårlig gående og seende, kommer jeg ikke så ofte til byen, så mange af de småting jeg mangler køber jeg på nettet og lige nu mangler jeg mønsterpapir, til at tegne mønstre over på, jeg har ikke kunne finde det på nettet, har prøvet bagepapir og det er sådan set godt nok, men en rulle er ikke bred nok og kan ikke finde tape der kan holde, så er der en der har adressen på en web side vil jeg sætte stor pris på det.

På forhånd tak

Venligst fra

jetteirene

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-02-10 18:28

www.stofogstil.dk

De har også færdige mønstre, der kan bruges flere gange, da det ikke er i papir, men vliseline

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 26-02-10 18:29

Hos Stof of Stil, det gamle Peters resthal kan du købe på nettet.

http://www.stofogstil.dk/

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 26-02-10 18:30

Hej Nordsted, vi var næsten lige hurtige.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-02-10 18:40

Ti hi ja, og det sker faktiskt tit

Kommentar
Fra : jetteirene

Dato : 26-02-10 19:42

tusind tak for hjælpen
venligst fra jetteirene