/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
En tur til Malmø..
Fra : mothers
Vist : 2295 gange
500 point
Dato : 25-02-10 21:40

Hej...
Vi skal en tur til Malmø imorgen og shoppe lidt. Er der nogen der kender en god cafe eller deromkring hvor man kan have en baby med og hvor man kan amme?

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 25-02-10 22:12

Der er mange cafeer i Malmö, og hvorfor overhovedet bekymrer sig om at man ikke må amme, selvfølgelig må man da det, du har vel ikke tænkt dig at blotte hele herligheden, men kun så babyen kan få mad, det kan ingen tage anstød af i 2010

http://www.google.dk/#hl=da&source=hp&q=cafe%2Bmalm%C3%B6&meta=&aq=f&oq=cafe%2Bmalm%C3%B6&fp=4d9c36a486e9ac48

Kommentar
Fra : mothers

Dato : 25-02-10 22:28

Det er nu ikke fordi jeg er bekymret om det, men nærmere interesseret i om der var nogen der kendte til steder der er "kendt" for at være børne/baby-venlig . Der er skam folk der ikke synes om den slags!..

Kommentar
Fra : maafrandsen

Dato : 25-02-10 22:31

hej jeg forstår dig godt, der er mange delte meninger om at amme...s men jeg kan fortælle dig at jeg var der for ik så længe siden...s og vi spurgte bare i cafeen om det var iorden at sidde og amme..s og det var ik et problem der hvor vi var, spørg dig frem....s rigtig god tur..s

Accepteret svar
Fra : ziggy99

Modtaget 500 point
Dato : 26-02-10 07:05

Generelt er Malmø meget børnevenligt, så det kan være svært at anbefale noget specielt - det afhænger af smag og pengepung, men se denne guide fra AOK

http://www.aok.dk/restauranter-cafeer/guide/spis-godt-i-malmoe

og denne områdebestemte guide:

http://www.malmotime.dk/index.cfm?grupp2=22&objekt=98

Godkendelse af svar
Fra : mothers

Dato : 01-03-10 19:43

Tak for jeres ideer. Kan fortælle at vi spurgte i turistInformatione på Malmø st og faktisk var det jo nok hende der skulle have de point herfra, men hun er jo nok lige glad ..