/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
Freelance- sideordnet sælger søges
Fra : krakgt
Vist : 961 gange
500 point
Dato : 25-02-10 14:40

Vi forhandler børnetøj af mærket Jacky Baby- und Kindermoden - søger en resultatorienteret sælger til Storkøbenhavn / Sjælland

Det er et mærke, som har været ude af markedet nogle år, hvorfor der vil være en hel del opsøgende arbejde

Bedste hilsener

krakgt

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 25-02-10 14:43

Har vi gang i noget pyramide halløj, hvor man er sikker på at blive snydt.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 25-02-10 14:44

Åbenbart har man ikke råd til at annoncere og "stjæler" sig til gratis annoncering her

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 25-02-10 14:46

Tror Kandu.dk er et godt sted at narre folk. Nogle skal jo nok hoppe på den.

Så kan vi da også sælge lidt plads i en telefonbog

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 25-02-10 15:07

ja ja, jeg er supersælger

Kommentar
Fra : krakgt

Dato : 25-02-10 15:24

Hej

Ja - man kunne godt få den fornemmelse at der er noget fordækt over det hele - men nej, min nuværende sælger stopper - grundet sygdom 1. marts

Og - da jeg har erfaring for at kandu´s brugere er hurtige, så valgte jeg at går denne vej

Vi skal have lavet indsalg / vinterordrer inden 31. marts

mvh

krakgt

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-02-10 15:47

Citat
Det er et mærke, som har været ude af markedet nogle år

Sæt det i dba

Der er da ingen sælger der vil sætte sit ry på spil for noget "gammelt" tøj.....

Kommentar
Fra : vvdriver

Dato : 25-02-10 15:49

Citat
Beskrivelse

--------------------------------------------------------------------------------
Arbejder som sælger til Grønland for en række firmaer i Danmark, hvorved der er opnået en allround viden om mange ting

Citat
men nej, min nuværende sælger stopper - grundet sygdom 1. marts

Pyramidespil
vvdriver

Kommentar
Fra : krakgt

Dato : 25-02-10 16:11

tak vvdriver

Det er fuldstænding korrekt, at mit firma/jeg arbejder som sælger til Grønland - også til Færøerne & Island
Arbejder bl.a. med Pandora - Rosendahl - FOX Sportstøj - SodaStream - Wolford og mange andre velkendte firmaer

Børnetøjet er et nyt concept, til salg i såvel Grønland - på Færøerne & Island men også til danske
butikker

Tænkte blot, at der ville være hurtig respons via Kandu, hvilket jeg har oplevet et par gange - selvfølgelig vil der altid være mistroiske brugere - og sådan er det bare

mvh

krakgt

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-02-10 16:14

www.qxl.dk er der ofte nogle der køber store partier af tøj mm

Prøv om der ikke er held der

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 25-02-10 16:57

Måske det ville give bedre effekt at søge en medarbejder på disse steder :

http://www.ofir.dk/Jobs/jobnet.aspx

http://www.jobindex.dk/

http://jobopslaget.dk/jo3/p146.htm

Eller et andet sted, på de mange sider der er på nettet

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 25-02-10 18:19

Smæk dog nogle billeder herind så man ka' se hvad det er

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-02-10 19:47

Måske kan jeg klare det..............................har solgt min bestemor flere gange.
Kun interesse ved ren provision tak.

Kommentar
Fra : krakgt

Dato : 26-02-10 10:46

Hej piaskov

Hermed et link til tøjet

http://www.jacky.de/

mvh

krakgt

Annuller spørgsmålet
Fra : krakgt

Dato : 03-03-10 10:11

Jeg har desværre ikke modtaget et brugbare svar, og annullerer derfor dette spørgsmål