/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
harddisk til wii
Fra : sommers58
Vist : 866 gange
63 point
Dato : 22-02-10 13:06

jeg har fået et sd kort og en wii og skal have købt en harddisk til min wii så jeg kan lægge mine spil i harddisken og så spille dem på wii,en hvadfor en harddisk vil i anbefale?????min svigersøn har en
ny Select mem.line USB Hard Disk 3.5" 500 Gb jeg må få da han ikke skal bruge den kan den bruges vil jo ikke risikerer noget nogle der vil anbefale nogle der er gode

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 22-02-10 13:45

Du kan da bare sige ja tak til svigersønnen og så sætte harddisken til.

Kommentar
Fra : mjbest

Dato : 22-02-10 15:12

Davs!
Du er i den heldige situation at du kan bruge harddiske på op til 500GB i de fleste homebrew programmer på din Wii, så der skulle ikke være nogen problemer.
Jeg bruger selv en Western Digital MyBook 320GB, da den er stort set lydløs.

Generelt kan du bruge alle typer eksterne harddiske til Wii, men pas på med de små 2.5" med mindre de har egen strømforsyning. USB portene på Wii'en leverer ikke nødvendigvis nok watt til at de kan starte.

/ MJ

Accepteret svar
Fra : CiviC

Modtaget 63 point
Dato : 22-02-10 22:24

Hejsa

Har mht 2,5" haft gode erfaringer med harddiske fra western digital.

Her kan du se nogle af de harddiske der har virket for andre:

http://wiisoftmod.dk/forums/viewtopic.php?t=201

Mvh
CiViC

Godkendelse af svar
Fra : sommers58

Dato : 23-02-10 08:49

Tak for svaret CiviC.