/ Forside/ Interesser / Hus og have / Møbel-reparationer / Spørgsmål
10  transor 665
Hjælp
Fra : Basse8435
Vist : 1333 gange
20 point
Dato : 21-02-10 13:06

Hejsa med jer..

Har en sofa der består af 3 side hynder og 3 ryg hynder som er meget grimme.
hvor kan jeg finde nyt betræk til de hynder...

Hjælp !

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 21-02-10 13:19

- prøv en møbelpolster...

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 21-02-10 13:34

Hvis du er nær København: Hyndesnedkeren, Frederikssundsvej i Brønshøj

Accepteret svar
Fra : smuller54

Modtaget 30 point
Dato : 21-02-10 13:44

http://www.jydsk-skum.dk/201-Madrasser_Puder_Hynder_Skum_Hoeje%20taastrup.htm

Det er altså nogle nye du vil købe og du har ikke overvejet selv at sy et nyt betræk ?

Her hos ovenstående - kan du måske få en aftale om kun at købe betræk.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 21-02-10 13:46
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-02-10 13:55

Den sofa skal virkelig have en værdi for dig, for det koster pænt meget at få ombetrukket hos en proff.

Jeg ville selv tage stoffet af og pille alle syningerne op, så jeg kunne bruge det til mønster

Møbelstoffer kan du med fordel købe her

www.stofogstil.dk

Hvis du ikke selv har en symaskine, så kender du nok en der kan hjælpe dig, det er ikke det store arbejde at sy så få hyndebetræk

Kommentar
Fra : Basse8435

Dato : 21-02-10 17:06

Hej ...

Jah det kunne ske man skulle se om finde en der kunne hjælpe en
og ja sofaen har meget værdi for mig det er min oldemor's

Godkendelse af svar
Fra : Basse8435

Dato : 24-03-10 14:48

Tak for svaret smuller54.