/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
DAGENS VITS!
Fra : Cathcart
Vist : 568 gange
97 point
Dato : 19-02-10 20:24

En dame skulle giftes og hun var på polterabend med veninderne. De tog ind på den lokale bar hvor hun mødte en fyr. "Hva' skal vi ikke gå hjem til mig for at hygge os?" spørger han hende. "Nej jeg skal giftes i morgen", svarede hun. Han fylder lidt mere øl og vin på hende og spørger hende igen "Hva' skal vi ikke gå hjem til mig for at hygge os?". "Nej jeg skal giftes i morgen" svarede hun. Lidt mere øl og vin, og tredje gang lykkens gang ville hun gerne med hjem, dog skulle han bruge kondom. Hvor fanden finder man et kondom midt om natten? tænker han. Nu er gode råd dyre, men han går ud i køkkenet og åbner køleskabet. Her ligger der en spegepølse med skind. Han klemmer spegepølsen ud af skindet og bruger skindet som kondom. Klokken er blevet mange og hun skal i kirken for at blive gift, men midt i forviringen taber han skindet inde i hende. De glemmer alt om hinanden og hun bliver gift. På bryllupsnatten efter hendes nye mand har fået hvad han skal, falder skindet ud af hende. Han samler det op og spørger hende "Hvad er dette?" Da han ikke er særlig klog siger hun "Øh..det er min mødom". Han svarer "Nåh..så var det godt at jeg tog den nu - den har sidste salgsdag i morgen!"

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-02-10 20:47

Der var pengekrise i familien, så konen måtte ned på flisen og tjene lidt penge.

Hun var væk hele natten og da hun kom hjem spurgte manden hvor meget hun så havde tjent.

- Jeg har tjent 320 kroner og 25 øre.

- 25 øre? Hvem dælen gav dig en 25 øre?

- De gjorde de allesammen.....

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 97 point
Dato : 19-02-10 22:15

To døvstumme brødre kom ind på stambaren.

Den unge bartender fik oplæring af chefen:
- Tommel op betyder 1 Jægermeister. Tommelen ned betyder 1 vodka!
Så gik chefen, og de døvstumme begyndte at bestille.

Efter en stund blev de siddende med munden på vid gab, og sad sådan længe.
Den unge bartender blev ængstelig og ringede til chefen.

- De sidder bare og gaber. Skal jeg ringe til lægen?
- Hvor meget har de drukket?
- 7 Jæger og 4 vodka hver.
- Nåh! Så synger de bare!

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 20-02-10 01:51

Citat
- De sidder bare og gaber. Skal jeg ringe til lægen?
- Hvor meget har de drukket?
- 7 Jæger og 4 vodka hver.
- Nåh! Så synger de bare!

Kommentar
Fra : vvdriver

Dato : 20-02-10 11:22

Manden til konen.
Jeg flytter til Sverrig i morgen,har lige læst at derovre kan man få 500 for at Knep.. en dame.
Konen siger,jeg rejser med.
Manden lidt forundret, hvorfor det?.
Jo,du kan da ikke leve for 1500 kr. om året
vvdriver

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-02-10 10:06

Hun kom op til lægen og spurgte bekymret:
Kan man blive gravid af analsex?
Ja, svarede lægen, hvor tror du ellers, politikerne kommer fra...

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-02-10 00:28

Karin og Thomas havde arbejdet sammen på et projekt på jobbet hele dagen.
Det var ikke gået så godt og de havde irriteret hinanden en hel del.

Karin: "Thomas, hvis du var min mand havde jeg puttet gift i din kaffe."

Thomas: "Karin, hvis du var min kone havde jeg drukket den."

Godkendelse af svar
Fra : Cathcart

Dato : 22-02-10 01:06

Tak for de herlige vitser, Klaudi.

Ha en god nat.

Mvh Chris

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-02-10 08:55

Velbekommen og go'morn'