/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Reparation udstødning
Fra : thulin
Vist : 4300 gange
100 point
Dato : 19-02-10 09:03

Har tidligere set at man kunne købe et reparationsrør til udstødning - et stykke tyndt metal, som man kunne spænde fast rundt om udstødningrøret, hvis der var hul.
Hvor kan man købe sådan et reparationskit til en udstødning ?

Kan se at Thansen og Hoyer sælger flexrør, til udstødninger, men det er ikke sådan en jeg er på udkig efter.

Måske bruger jeg bare det forkerte søge ord for et sådan "rør"

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-02-10 09:07

Det hedder reparationskit, men det er ligesom at tisse i bukserne, for der går ikke lang tid, før der er hul ved siden af

Det kan bedre betale sig for dig, at udskifte røret

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 110 point
Dato : 19-02-10 10:02

Skal du lave sådan en fusk reparation, så køb en dåse Gun Gum pasta. Klip derefter en konserveres dåse op og brug svøbet derfra. Øldåser er af aluminium og for tynder. Til fastspænding kan bruges uendelige spændebånd.

Kommentar
Fra : thulin

Dato : 19-02-10 10:08

@3773, det er da det jeg gør

Godkendelse af svar
Fra : thulin

Dato : 19-02-10 10:08

Tak for svaret 3773.

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 19-02-10 10:39

HUSK øldåsen skal være af mærket "HANSA".