/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
HØM HØM OPSAMLER
Fra : AG112
Vist : 6698 gange
200 point
Dato : 18-02-10 17:50

JEG SÅ I TV EN DAG, AT DER BLEV BRUGT EN HUNDE HØM HØM OPSAMLER.

DEN HAVDE ET SKAFT PÅ CA 70 CM, OG I DEN ANDEN ENDE 2 SKOVLE
DER GIK SAMMEN LIGESOM PÅ EN GRAVKO.

ER DER NOGEN DER VED, HVOR DEN KAN KØBES, JEG HAR VÆRET INDE PÅ ET
PAR NETBUTIKKER MED DYRETING, MEN DESVÆRRE IKKE FUNDET DEN.

VENLIGST
AG112

Kommentar
Fra : akle

Dato : 18-02-10 17:57

De folok der er ansat til at rydde op efter os "natursvin" bruger et sådant redskab, har jeg set. Det er måske et kommunalt anliggende?
MVH Akle

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-02-10 18:18

Den har det meget lidt pæne navn - hundelortopsamler -

http://www.google.dk/#hl=da&source=hp&q=hundelort%2Bopsamler&meta=&aq=f&oq=hundelort%2Bopsamler&fp=5c8932536e5e3e9c

Hvis du kikker i det første link, burde den være der, jeg har ikke tjekket, for det ser ud til at være en stor pdf fil

Kommentar
Fra : knh15

Dato : 18-02-10 18:42

Der er stadig noget der hedder forretninger ude i den store verden, måske du kunne finde en der.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 18-02-10 18:47

Citat
Hvis du kikker i det første link, burde den være der

Det er en stander i Nyhavn til at putte poserne i .

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 18-02-10 18:52
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-02-10 18:53

Hunde kan dresseres til selv at samle deres lort op
http://peecee.dk/upload/view/226208

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 18-02-10 18:58

Citat
Hunde kan dresseres til selv at samle deres lort op

Ville ikke lige give mig i kast med de der gribetænger Piaskov -

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 200 point
Dato : 18-02-10 18:59
Kommentar
Fra : AG112

Dato : 18-02-10 19:05

GODT GÅET REFI, DET VAR LIGE DEN, TUSINDE TAK.

DET VAR IØVRIGT I DET ENGELSKE PROGRAM "ER DET MIG
ELLER HUNDEN" MED VICTORIA STILWELL.

SÅ NU KAN JEG LIGE BESTILLE DEN.

DE BEDSTE HILSENER
AG112

Godkendelse af svar
Fra : AG112

Dato : 18-02-10 19:06

Tak for svaret refi.

JA HOV, DU SKULLE DA OGSÅ LIGE HAVE NOGLE POINT.

UNDSKYLD.

VENLIGST
AG112

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-02-10 19:09

Selv tak...

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 18-02-10 19:14

ja, den er da at foretrække fremfor en sugekop tang

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 18-02-10 19:49

AG112, kan du ikke få dit barnebarn til at fortælle dig hvordan man skriver noget med almindelige bogstaver? Jeg er ret sikker på at din PC er i stand til at skrive små bogstaver!

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 18-02-10 22:32

HEJ REFI

DEN HØM HØM OPSAMLER FINDES DESVÆRRE KUN I USA, OG DE SENDER IKKE DEN SLAGS VARER UDENLANDSK, DESVÆRRE.

VENLIGST
AG112

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-02-10 22:45
Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-02-10 22:48

Denne sendes også til Europa

http://www.amazon.com/Four-Paws-Scissors-Sanitary-Scooper/dp/B0002AT3QK/ref=tag_tdp_ptcn_edpp_url

Og BEGGE kan købes samlet med rabat...

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 18-02-10 23:45

TIL REFI

DET SER IKKE UD TIL JEG KAN KØBE DEN UDEN AT SKULLE KØBE ET AMAZOM KØBEKORT,
NÅR JEG VIL BETALE DEN MED ALM. VISA, SKRIVER DE DEN IKKE SENDES UDENFOR USA.

JEG HAR PRØVET AMAZON I UK OG D, MEN DER ER DEN IKKE KENDT.

DET LINK DU SENDTE OM BETALING KOSTER SHIPMENT 145 DOLLARS OG PR. LBS 25 DOLLARS, SÅ DET LØBER OP I CA 200 DOLLARS, DET SYNTES JEG ER LIGE I OVERKANTEN.

ELLERS SKAL DU HAVE TAK FOR DIN ULEJLIGHED, DET KAN VÆRE JEG FINDER DEN EN ANDEN GANG.

VENLIGST
AG112

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-02-10 10:12

Den findes jo - sågar i flere forskellige exemplarer - så det må være muligt at finde den i Europa...

Kommentar
Fra : Janol01

Dato : 28-03-13 15:26

Hvis det er en shapoopie du mener, så kan du købe en af mig, .Ubrugt.