/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
queen deluxe 222
Fra : opp
Vist : 5458 gange
500 point
Dato : 16-02-10 11:05

nogen der kender denne symaskine ??
kan simpelthen ikke få spolekapselen til at sidde fast (bliver sat i hakket)så den drejer jo rundt og maskinen kan så selfølgelig ikke sy,ved snart ikke hvad jeg skal tage at gribe i.
håber nogen har et godt råd

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-02-10 11:10

Jeg kender ikke til din maskine

Måske du kan blive dus med "dyret" ved hjælp af denne manual??

http://www.royal-consul.dk/data/files/222_4.pdf

pøj pøj

Kommentar
Fra : opp

Dato : 16-02-10 11:18

har brugsanvisningen,gør som der står men kan ikke få spolekapslen til at sidde fast,håbede lidt der var en der havde en magen til ,kunne være der var et fif.
Er vant til at sy ,men denne maskine er ikke min egen og trådning af undertråd helt anderledes

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 510 point
Dato : 16-02-10 11:27

Når du holder i den der lille flap og sætter den ind, og får tråden lidt op/ud, så burde den sidde fast, måske den slet ikke skal sidde så fast som på din egen maskine.. det lyder underligt

Du har måske spolet undertråd på spolen, og glemt at spænde hjulet igen??

Der er nogle videoer her, måske de kan hjælpe

http://www.rce.dk/da_c/video/

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-02-10 11:28

Ellers så prøv at ring

Royal Consul Europe A/S
Ringvejen 59
DK-7900
Nykøbing Mors

CVR nr. 29324239

Tlf:

Fax:

Godkendelse af svar
Fra : opp

Dato : 16-02-10 11:59

Tak for svaret Nordsted1.

det var de to holdere ude i siden der skulle trykke oven på de to paler i siderne ved spolehuset ,jeg havde trykket dem ind ved siden af så trykkede de jo ikke nok det var videoen ,tak for det
venligs
opp